Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikett: utanför-ämnet
Läst 492 ggr
Marinas Mix
2

Åsnan mellan pärlhögarna*

Förlåt Hubbe, jag vet att det heter "mellan hötapparna".😃
Idag känner jag mig lite sliten mellan vad jag ska göra. Flera pärlprojekt kallar på min uppmärksamhet. Sedan måste jag gå igenom en ask med färdiga smycken och skriva ut lite visitkort och skära till.

Så väntar jag på att få höra om chauffören kan skjutsa idag, så jag får hem jord till mina odlingar.
Väntar även på vaktis för de måste kolla trycket i kökskranen, det verkar vara lågt🤔

I eftermiddag ska jag på Sensus våravslutning
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
1

Upptäckte att jag behöver städa lite. Så nu kommer fler grejor in i det andra huset. Framgången med bläckstråleskrivaren gör att jag sporras att försöka mig på att få ordning på min färglaserskrivare även om jag tror att det kommer att misslyckas men då åker den ut. Nya är så billiga nu.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
1

här är det mulet ute men skönt .

har redan varit i pärlhörnan ett tag idag . ska nu plantera lite blomskott + klippa nya skott av en annan blomma . å om jobbet ej ringer idag så är det pysselträff idag kl 13.00 ska ta med mej pärlorna idag då om .

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[JeanetteK]
2

Idag har jag varit iväg med bilen på service. Jag har fått låna en bil över dagen. Jag har ju en stor "traktor" i vanliga fall och den här var liten och otroligt mycket snyggare än min så det var kul att köra hem i den! Måste komma ihåg att det ska tankas diesel sen… annars kan det bli pinsamt.😛

Sonen har studiedag så vi ska plugga en massa moppeteori han och jag. Snart dags för hans teoriprov!

Blev dåligt pärlfix igår så det hoppas jag ska bli bättre idag.

Marinas Mix
1

Och jag har varit iväg på våravslutning på Hultasjön och träffat en massa trevliga människor.

_

Hubert.prp
1
Marinas Mix
1

Snyggt Hubbe😂