Det börjar se (p)härligt ut*
Och ganska så tomt överallt. Tänk vad mycket saker man samlar på sig.
Hittade en kartong full av gamla amerikanska countrytidningar, från mitten av 90-talet, dem hade jag totalt glömt bort.
Undrar vad mer för spinnande saker jag kan hitta i förrådet då😃
Idag blir det lite utflykt. Har några viktiga saker att skicka iväg och så måste jag ju utföra den tråkiga sysslan att handla mat.
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag fundrar på att se om det är lönt att spara mina skrivare eller om det är bättre att köpa nya. De slits ju och det går inte att få tag i delar till äldre grejor.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Köpte en skrivare för länge sedan med alla 4-färgerna i en patron. Det var misslyckat, för så fort den svarta färgen var slut, var det bara att slänga patronen. Dessutom, kostade de nya patronerna mer än själva skrivaren🤓
_
Det där med skrivare tycker jag är extremt jobbigt. Vi har haft med fyra olika färgpatroner, och det är ju smidigt, men tar de slut ungefär samtidigt blir det väldigt dyrt. Nu har vi en som har en svart patron och sen alla färger i en. Det funkar ganska bra. Men vi skriver mest ut i svartvitt så vi borde väl egentligen ha en laserskrivare med bara svart…
Fördelen är ju att patronerna inte torkar längre som de kunde göra förr, då blev det dyrt om man sällan använde färgen.
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
God morgon! Jag har just varit ute hos djuren och givit dom frukost, duschat och jobbat undan lite. 🤪Fullt ös här. Nu ska jag iväg till vc en sväng.
Jag hoppas på lite sol i eftermiddag så min tvätt torkar… annars får jag nog ge upp och ta in den. 🙂
Har lite pärl-sortering att göra. Det ser jag fram emot. Då brukar man alltid få bra idéer.
Ha en bra dag allihop!
#3 Jag funderar på att se om det går att få en laserskrivare med varje färg för sig, för det har den jag har nu och sen få tag i en med bara svart. Så har jag det nu och det är bra när de fungerar.
De börjar bli gamla, så det är dags att förnya här.
Jag ska kolla bläckstråleskrivaren också, för den har inte använts på länge, så det skulle förvåna mig om den inte krånglar också.
Då får jag lite bättre plats på hyllorna. 
Plats till pärlor kanske. 
Nu ska jag äntligen sätta mig med lite pärlarbete. En vän kom med ett halsband som gått sönder, så det blir till att trä om det hela. Likabra att göra det omgående och sedan tejpa fast påsen på insidan av ytterdörren, så den inte försvinner i "Allt överst högen"😂
_
Konstigt nog fungerade min gamla bläckstråleskrivare, så jag gjorde ett fint porträtt av min lilla dotterdotterdotter. Det uppskattades. Nu har jag sett henne på riktigt också. Du milde tid så liten och då är hon ändå inte så liten. 
här har det varit grått + soligt idag …har jobbat några timmar . sen hem å pyssla . ser på film å gör brudslöjor ännu ojoj
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1