Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 575 ggr
Marinas Mix
0

Pärlmåndag*

Eftersom jag var så duktig igår och fick ordning på nästan allt som ska till miljöbilen och dessutom lyckades släpa ner säckarna till källarförrådet på kvällskvisten, så fortsätter jag med rensningen idag.
Kom dessutom på att jag ska möblera om lite i vardagsrum och sovrum. Så nu ska jag rensa en hurts i vardagsrummet på… ja vem vet vad för spinnande saker jag hittar där, sedan får den flytta in i sovrummet och bli förvaring för sybehör.
Ska ut en vända på förmiddagen och sedan får vi väl se vad som händer därefter. Jo lite pärlerier lär det väl bli OM jag kommer in i min lilla pärlhörna.
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Blir det uppehållsväder, så kan jag kanske hacka lite där det behövs. Lite mer behöver nog sås också, så lite jobb i växthuset får jag nog räkna med.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
0

Nu på förmiddagen har jag varit iväg på körlektion med sonen. Han håller på med sitt moppekörkort och nu är körningen klar. Bara teoriprovet kvar och det är om bara några dagar. Sen kanske min taxiservice är över! 🙂

Har rätt mycket jobb idag. Men hoppas hinna med lite pysslande också.

[piggaplattan]
0

Har fixat en del på kolonilotten, den var sorgligt försummad, så det blev till att rensa bort allt ogräs