Inte så (P)härligt*
Måndag förmiddag och jag har ägnat några timmar åt att starta upp datorn🤓. FYYY på den att bråka så här illa på årets viktigaste datordag.
Nåväl nu verkar det fungera och jag håller tummarna för att den inte dummar sig något mer i dag.
Annars är det tyst och lugnt i huset. Tänk om de är färdiga med de där lägenheterna nu🤔
Sedan vet jag att vi får njuta av stillheten i juli och augusti, då snickarna är på semester.
Jag fortsätter väl min djupdykning i sorteringen inför miljöbilen. Fattar inte var alla saker komemr i från🤔
Sedan måste jag ta en god stund med pärlorna också, annars är väl risken att mitt tävlingsbidrag inte blir klart(fast det ska inte lämnas in förrän den 24/5)
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Datorer SKA bara fungera! Hopplöst när dom inte gör det.
Jag har varit iväg med sonen på körlektion på morgonen. Han håller på att ta moppekort. Fick svälja ner hjärtat när jag såg dom fara iväg mitt i rusningstrafiken, mitt i stan…. men det gick bra. Så klart!
Det ser ut att bli en härlig dag idag. Har inte så mycket planer, så jag hoppas på att få tid att sortera undan lite från pysselbordet så jag kan använda det.
Bitte och jag är hos Sara i Hässleholm.
Jag har hämtat en bok på biblioteket.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
ja datorer kan va elaka när dom känner för det . har hand sytt en väska till min frigolit skiva jag ska nåla upp alla mini änglar på å började nåla upp dom innan jag åkte till jobbet . har jobbat några tim å det blir pärlhörnan i kväll med .
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Så där ja, då är dagens viktiga datapyssel avklarat. NU kan den j****n få bråka hur mycket han vill😂
_
aa grattis va skönt å ha det klart . men nu får den lov å va snäll mot dej .
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Jo hoppas att han sköter sig nu, blir så jobbigt om jag måste köpa en ny. Är ju så van OS;et på denna. Har ju hört någon annan svära ve och förbannelse över Windows 8
_