Phärlig Påskafton*
Idag fortsätter jag på mina pärlprojekt. Det är så skönt när det är lugnt och tyst i huset. Inga byggjobbare och sådant oljud😃
Sedan blir det väl en påskpromenad runt huset med "Chefen". Solen skiner nu i alla fall, men det är rätt kyligt.
Så vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Här skiner solen och det grönskar allt mer i trädgården, så det lutar åt mycket trädgårdspyssel i dag.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
här skiner solen . va så skönt ute nu när jag å hunden va ute .
här blir det å pyssla med olika saker idag som te x pärlor ,satinblommor quillning m m .sen nästa promenad med hunden då ska jag till kyrkogården å tända 2 ljus sen hem å tvätta å pyssla vidare ..
glad påsk
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Här skiner solen också! Det är så härligt. ☀️
Vi har haft en riktig djurmorgon. Får och lamm har gått ut och det gillar dom! Smålammen skuttar som små kalvar ute i hagen! ❤️Vi har en hel kyckling och den har följt med mamma höna ut idag. Den är helt bedårande! Vi har rabatterna fulla med höns… men det får man leva med om man har dom lösa. 🙂Och katterna ligger i solen och myser.
Ikväll blir det påskmiddag hemma hos goda vänner. Det känns lyxigt!
Här är det också fint väder och det blir påskmiddag hemma idag med vår "lilla" familj. Vi skulle kunna åka bort men barnen tycker det är lite jobbigt när vi inte är hemma så vi stannar hemma och myser :) Så det är snart dags att laga lite mat. Har hunnit stryka lite prp också :D
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida