Phärlig morgon*
Tyst och lugnt i huset och jag sitter och klappar fint på mina inköp från igår.
Bästa dealen igår var nog de 2 multipacken med bläck till skrivaren.
Äkta Epsonbläck, som egentligen kostar 499 kronor/förpackningen. Men MAXI har ju fått för sig att de inte ska sälja Epsonbläck längre så de sålde ut dem för 49 kr/förpackningen.
Kollade ut och det var frostigt på backen.
Ska snart sätta igång med dagens beting. Kanske hinner jag börja lite på mitt projekt.
Måste baka någonsorts kaka eftersom jag får besök i eftermiddag.
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Det har varit kallt i natt, så jag undrar hur det gått i växthuset.
Snart ska jag fortsätta med lakanssömnad. Symaskinen ska inte längre stå på bordet utan under. Rummet ska bli uppstädat, påskfint och trevligt om någon hälsar på.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
här har det varit soligt men blåst + kallt i luften ändå .
började morgonen med att nåla upp 32 satin blommor så nu är det bara å sy dom sen sätta i pistill sen får jag se vad jag hittar på med dom.
har jobbat på dan idag .
å nu på kvällen va jag å köpte lite nya skalbaggar 2 olika arter där dom va färdiga skalbaggar + skalbaggslarver + gråsuggor .
å så har man varit å handlat lite mat inför påsken .. nu ska jag lägga mej är såååååå trött .vaknade kl 03.20 första gången sen andra 1 tim senare å då gick jag upp .
glad påsk
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Jag har spenderat förmiddagen med att vårstäda lägenheten (hållit på hela veckan), sen efter lunch gick jag och stora grabben till öppna förskolan för att leka och fika. När vi kom hem vid halv fem var det bara att fortsätta städa, nu grabbens rum. Efter det gick vi och pantade lite flaskor vi hade liggandes, hela 75 kr fick vi så det blev lite onsdagsmys innan han fick hoppa i sängen (lillebror fick lägga sig redan innan).
Inspirationen till smyckena har varit bortblåst sedan i fredags, blir nog roligare till helgen :) Måste ta kort på en beställning jag gjort färdigt. En "diamant nät-korv" i svart och grått. Jag skulle aldrig gjort den färgkombon till mig själv men det blev riktigt läckert!
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida