Söndagspärlerier*
Har fått tag i en svart bläckpatron, så idag tänkte jag försöka mig på att skriva ut ett mönster eller två.
Tänkte ju delta i Pärlas Flower Power Tävling och har nu två alternativ att välja mellan. om jag skriver ut båda mönstrena så får jag väl se vilket som tilltalar mig mest, sedan.
En liten promenad med "chefen" ska jag nog klämma in också.
Fast först ska alla blommorna få flytta ut på balkongen över dagen
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
lycka till i tävlingen håller tummarna …är så härligt med blommor .
här blir det å göra en hundgodis tårta idag min hund fyller 3 år idag så nu är han vuxen å inte klassad som valp mer .å så blir det å pyssla med idag med olika saker
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Vardagsrumsfönstret står på schemat idag. så brodera färdigt dken jag håller på med. Det är de sista detaljerna, så den är nästan klar. sen vet jag inte pärlorna ropar, de känner sig övergivna.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Jag får nog också flytta ut övernattande växter till växthuset. Sen ska jag sy en del som ligger och väntar när jag gör vid spelrummet till "mottagningsrum" när det kommer någon till oss och vi vill hålla undan hunden. Det blir lättare för folk om vi använder det rummet mer.
nickiee, kul med födelsedagskalas för hunden.
En påminnelse till er alla pysselglada:
Bidragen till iFokusfågeln på Pyssel ska vara inne senast 20/4.
Ni, som är så kreativa, kan nog komma med fina bidrag.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
3…tack ska bli skoj å göra den till han kan lägga in bild sen på den
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Idag har jag familjen hemma och det känns kul! Vi går om varandra för tillfället känns det som. Men idag är vi hemma alla tre. Får se vad vi hittar på. 🙂
Var på påskmarknad igår och fick en del inspiration till pysslande och fixande. Köpte lite god korv annars tittade jag bara.
Soligt och lite blåsigt idag. Tror min kära hund förtjänar en riktig lång promenad också. Kram på er alla! ❤️