Pärlsöndag*
Ska kolla igenom mina lådor och se om jag kan hitta rätt pärlor till nästa projekt. Fast i vanlig ordning slutar det väl med att jag måste ut och shoppa på nätet, då jag säkert inte har just den pärla jag önskar hemma.
Fast först blir det en promenad i dimman, nerför backen. Var visst något jag glömde köpa sist jag var nere, men vad sjutton då, lite motion skadar inte😃
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
ja pärlor kan man ej få för mycket av 
motion är skönt å få .
själv har jag precis kommit hem från att varit å tvättat fönster . nu är de lunch dags sen ut med hunden innan man åker till jobbet ..
pysslade med pärlorna lite innan jag åkte i morse se om jag hinner lite till
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Jag har suttit och pillat med ett armband. Sen har jag varit duktig och strukit lite skjortor åt maken så han slipper göra det själv när han kommer in. Har lite jobb kvar som ska in men det är roligare att pärla och sitta här på iFokus måste jag säga…😇
Jag har hunnit med att flytta en del grejor, som stod i vägen. Vi har ett rum, som hade gjort sig bra när vi har gäster. De skulle kunna slippa vilddjuret om vi använder det rum som ligger närmast ytterdörren, så nu ska det bli ordning där. 
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Och jag har suttit och försökt shoppa pärlor till mitt nya projekt, men det gick visst inget vidare då bredbandet dummade sig hela tiden. Kanske inte meningen att jag ska fixa med det projektet?🤔
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Mina pärlor ropar. Vi är trångbodda ropar de. Köp mer boxar. NUUU.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk