Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikett: utanför-ämnet
Läst 415 ggr
Marinas Mix
0

Helg = Lugn och pärlro*

Ja det gäller att njuta rejält av helgerna nu. Så tyst och skönt utan allt bygg oljud.
Så vi har haft en mysförmiddag. Men nu är det dags att fixa lite, var och vad jag ska börja med vet jag inte. Tål att 🤔på en stund.
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Svarttusch
0

Jag är ensam med bägge barnen över helgen, som dessutom håller på att tillfriskna från magsjukan så det är mycket innepyssel gäller för att inte smitta andra :P Men till affären fick vi rusa ändå, men nu blir det inne för hela dagen.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Emo
0

Det har varit kyligt här, så vi har hållit oss inne. Det har blivit lite matlagning, ett nytt försök och lite dataspel.
Snart ska vovvan och jag gå ut. Sedan blir det natti-natti.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

här har det varit soligt + blåsigt med lite kyla i sig . varit å tvättat fönster + att jobbet ringde in mej för å jobba kväll i helgen har pärlat lite med idag ..ska nu äta lite sen pyssla en kortis .ska upp tidigt då det är fönster pusts i morn med innan jobbet ..sov gott

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

jag har gjort iordnig 2 pallkragar med markduk i. Nästa gång jag kommer till landet ska jag fylla dom med jord. Och kanske så de första fröna. tänkte så ärter( spritärter) i en o morötter i den andra.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk