Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 616 ggr
Marinas Mix
1

Pärltävling*

Kallt och frost ute. Tur att jag inte kommit mig för att börja så fröer ännu🙂

Sitter och klurar på ett bidrag till en av inför tävlingarna på Pärla och har nästan bestämt mig för vad jag ska göra, så då kollar jag upp vad jag har för pärlor hemma till det. Gissa vad som händer då?🤔
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Snart ska jag åka till sta'n. Först ska Hubert och jag försöka få ihop våra påskägg och skicka dem.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

aa då hamnar du i pärl hörnan idag då va skoj  .  här är det sol men ser kallt ut i luften ändå . här blir det lite små plock här å där . sen pyssla med pärlorna å lite annat pyssel med å hoppas jag får mina pärl paket jag väntar på idag ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Svarttusch
0

Jag ska precis som Emo fundera lite kring pärlpåskägget. Tror inte jag har tillräckligt i mina förråd så jag får nog beställa lite snabbt :P

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Emo
0

Som väl är har jag ett ganska stort förråd av prp. Gapskrattar
Vi skickade lite olika paket, Hubert och jag. De ligger på lådan nu, så det ska bli spännande att läsa om när de är framme.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
0

Oj vad snabba ni är Emo och Hubert! 🙂Bra jobbat!

Här har jag två knasiga tuppar utanför fönstret som verkar tycka att de "sjunger" väääääldigt vackert. 😉

Idag ska jag iväg på min lilla pysselgrupp. Det ska bli roligt. Blev inbjuden till en pärlträff nästa vecka också. Det ser jag fram emot!

Solen strålar och det ser ut at bli en härlig dag. ☀️