Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 391 ggr
Marinas Mix
0

Pärlflytt*

Igår kväll fick jag ihop det med en del viktiga saker och detta innebär att jag inte kan vara så aktiv härinne på ett tag. Därför kommer Emo att vikariera som Sajtvärd tills jag kommit i ordning på nya stället.
Jag har fått lov att hyra ut min lägenhet i andra hand i ett år och under den tiden ska jag bo i Malmö och ta hand om min mormor.
Så om två veckor flyttar jag till Malmö

Idag blir det städning lite här och var, främst i förrådet. Fattar inte var alla saker kommer ifrån?🤔
Har flera kartonger i förrådet, som jag inte ens öppnat sedan jag flyttade in här för fem år sedan.
Och enligt någon sådan där självhjälpsbok, så är det bara att skicka iväg dem direkt utan att öppna dem, för har man inte saknat prylarna däri på så lång tid, är det bara dumt att öppna kartongerna och bli nostalgisk😐 Så det är väl bara att ringa efter lilla sopbilen och 👋kartongerna

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

stort lycka till med det du ska göra  marina . kasta inte sakerna gör en liten loppis där du bor istället å ta låga priser . kan finnas dom som kanske behöver såna saker .

här börjar solen skina upp .idag ska jag till jobbet å lämna tidrapporten så man får någon lön .å ska till biblan å lämna + låna ljudböcker sen ska jag till Panduro å köpa lås till Kumihimo. sen hem å pyssla å städa ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Marinas Mix
1

oroa er inte, jag ska ingenstans, så Emo slipper vikariera som sajtvärd😂

SkrattarEmo editerar:

Ni behöver inte oroa er. Jag ska inte ställa till det här.Skrattar

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_