Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1169 ggr
Marinas Mix
0

Pärlutmaningar*

Vad tror ni? Kan jag lyckas hålla mig borta från pärlhörnan, hela dagen?🤔
Har en hel del annat som måste göras.
Funderar på att göra ett bidrag till Pärlas inför tävling "Flower Power"

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Det klarar du inte!

Jag fick inte rätt på min X-Box i går, så jag ska försöka igen i dag.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

det klarar du inte av å göra Skrattar.för pärlhörnan  ropar på dej  kom hit å pyssla..

idag blir det å shoppa loss när man får kör hjälp är tunga saker jag ska köpa hem idag hundmat kattsand stora torvsäckar m m ,å hoppas hitta något fint pyssel å köpa med

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

jag har redan varit i min. Det var ett halsband jag fått beställning på att se om det gick att laga. vilket är gjort nu. men dt var rätt så "skruttiga" pärlor. och om det varit mitt hade jag nog slängt det. I eftermiddag ska det levereras.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

Nu har jag fått igång min X-Box och försöker spela ett spel, men det återstår att testa lite mer. Hoppas allt funkar.

[JeanetteK]
0

Nej, jag tror inte heller du klarar det Marina!

Härligt att du fick igång x-boxen Emo!

Här sitter jag och jobbar för fullt. Mycket jobb har kommit in idag. Utanför fönstret har jag fönsterputsare på plats idag. Vi har ett gammalt hus där alla fönster öppnas utåt. Inte helt lätt att tvätta dom på övervåningen. Så nu har jag hjälp här idag. Dom har lovat att inte ramla ner.

Emo
2

Allting funkade som det skulle. Skrattar Så glad jag blev. Skrattar

anki1
0

Nu har jag en ny förfrågan om att laga ett trasigt halsband. Den här gången ett lås som krånglar. om det måste bytas blir det nog att trä om det med.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
0

Jaha, så är den här dagen slut. Vill ni veta vem som hade rätt? Angående mig och pärlhörnan, alltså😃
Visst är det skönt när man kan få skjuts för att storhandla nickiee. Brukar tigga farsan på skjuts, när det behövs.

_

nickiee
0

vi alla andra gissar jag på

nickiee
0

8.. ja det är så skönt att storhandla då slipper man gå å små handla massa skit istället .   men nu hade vi otur jag hade ju åkt i förväg å handlat lite å när min körhjälp kom å hämta mej där så fick vi åka hem istället pga hans jobb ringde tillbaka han så vi hoppas det blir i dag istället då men han handla upp 5 stora torvsäckar + lite garn + blommor  m m så det är ju borta nu från listan skönt .men blir tungt ändå med hundmat å kattsand å kattmat + allt annat

Marinas Mix
0

Nej du nickiee, Jag lyckades faktiskt hålla mig borta från Pärlhörnan och pärlerierna HELA dagen.

Så blev det däremot rent och fint i köket, samt att jag fick städat invändigt i köksskåpen och stuvat om bland porslin och annat, så jag ska få bättre plats för allt.

Håller då tummarna för att du får hem resterande nödvändigheter idag då nickiee.
Min chaufför sitter snällt och väntar utanför affären, medan jag är inne och härjar runt, fast han är ju van vid mammas shoppingvanor. Säger hon det går snabbt, räknar han lugnt med en trekvart/timme.

_

nickiee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

11.. fyyyy dej då är pärlorna arga på dej idag .  men inte köket Skrattar.

tack ja det gör jag med här går chauffören med in å handlar själv å när vi är ute å stor handlar  blir allt mellan 4-7 affärer  å igår blev det 3 för mej .får se hur många det blir i dag ..sen ikväll ska det bli lite pyssel …+ pärl beställning ..

lägger in en bild på mina nya djur jag fick hem för förra v  nu ser man 1 men har en hona å hane  å hoppas på ungar av dom   …

Emo
0

Ett sådant litet gulligt djur du har där. Skämtar
Vad är det?

nickiee
0

13..tack tror det är honan i bild .. dom är runt 5 cm långa å 3cm bredda