Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 530 ggr
Marinas Mix
1

(P)härligt*

Igår kväll hittade jag en stor burk, längst bak på en hylla, det var rena rama skattkistan. Idag ska den gås igenom noga.
Ja den var förståss full av pärlor, som jag av någon anledning stoppat där och sedan, ja ni vet väl första regeln i en pärlhörna?
Allting överst😂 Därav hamnade denna burk i skymundan.
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
1

I dag ska jag försöka få fart på min X-Box. Den krånglar. Jag kan inte skapa en profil och den säger att det inte finns några sparade spel. Nu ska jag kolla bättre på hemsidan, följa några råd där och se om det går bra. Gör det inte det så får jag köpa en ny. De är ju inte så dyra.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
1

Först min dagliga morronpromenad, utan hund. men förhoppningsfullt maken. Sen tvättstugan. em har jag inget planerat. ska väl sitta i lugn o ro och brodera. duken jag håller på med är så rolig. Det är mest plattsöm o schatttersöm. så det är stora stygn som ger snabbt resultat. Stjälksöm är det lite grann också, men inte så mycket

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

nickiee
1

här är det soligt å fint ute .har städat lite redan . ska så lite  frön idag .ska skriva handlings lista för i morn då jag får hjälp å handla eller torsdag pga jag ej har nå körkort .sen blir det lite pyssel av olika slag .

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Marinas Mix
1

När jag fällde upp persiennerna i morse, upptäckte jag att det var vitt ute, inte snö utan bara frost tack och lov🤐

_

ommok
1

Skönt att det inte var snö!

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Svarttusch
1

Usch idag är jag bara arg. Beställde ju från en rea i början av februari. Köpte då massa "bra att ha" saker, som t. ex klolås. Nu är mina klolås slut och jag har fortfarande inte fått beställningen! Enligt företaget har de skickat den, för att få tillbaka beställningen och sen skickat den igen. Nu svarar de inte på mejl så jag får väl snart fråga dem på facebook, det brukar bli snabbare svar då… Jag vet inte vad jag ska tro riktigt faktiskt. Jag angav rätt adress, det ser jag ju på kvittot så jag vet inte varför posten skulle skicka tillbaka det, men det kan ju också vara sant. Hur länge ska jag vänta innan jag ger upp och häver köpet?

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

[JeanetteK]
0

God eftermiddag allihop!

Här har det städats idag och betalts räkningar. Och jobbats såklart. Ska snart ut och mata djuren. Ikväll ska jag på bh-party! Inte party där vi går i bh utan där vi kan köpa bh:ar. 😂Har aldrig varit på något liknande så det blir spännande. Eller nåt! 🤐😉

Tråkigt Svarttusch med din beställning! Hatar när sånt där händer.

Svarttusch
0

#7 Det finns allt homeparty för allt möjligt nu förtiden haha :P Hoppas du hittar något bra, BH är ju stört omöjligt att köpa tycker jag :P

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Marinas Mix
0

Usch så trist svarttusch. Har också råkat ut för det där med paket som åkt tillbaka till avsändaren och sedan skickats ut igen, ett av dem är fortfarande på villovägar, men den firman gjorde ett undantag och skickade ett ersättningspaket, som faktiskt kom fram snabbt.

Hmm Jeanette, BH-party, är det nya tidens tupperware??🤔

_

nickiee
0

här blev det lite shopping i kväll å lyckades hitta en billig sticksåg som jag sökt efter mycket bra pris 139.00 kr + lite mer smått å gott

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

Det blev brödbak med. akut brist på matbröd. Bara måste åtgärdas.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk