Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1738 ggr
Marinas Mix
0

Dagens Pärlbeting*

Får jag ta hand om i eftermiddag. Nu ska jag ut och göra stan osäker i det gråa trista vädret.

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Idag ska jag städa undan lite och handla. Det har ännu inte kommit in så mycket jobb, så jag vågar nääästan hoppas på en rätt lugn dag på jobbfronten. I så fall ska jag fortsätta med ett armband jag har påbörjat.

nickiee
0

här är det grått å trist väder . har precis blivit klar med alla mina änglar å det blev massor . påsen dom ligger i väger 599 gram. ska få tag i en frigolit bit å sätta upp dom på .  ska börja göra 3d djur igen …

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

Jag har tvättstugan medans tvätten torkar ska jag trä om ett gammalt halsband, som jag blivit ombed att fixa. Sen ska jag ta båda dramaterna (den ena nerstoppad i den andra) och åka o handla (maken möter upp och hjälper till med att  dra hem den ena).

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Hubert.prp
0

Jag har jobbart hårt med vår påsktävling. Spännande att få se hur många, som vill vara med.

Marinas Mix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du är en duktig liten åsna, hubert🙂
Själv har jag fått gjort sådana nödvändiga saker, som att släpa hem mat och annat "skitviktigt"
Passade på att fotografera lite av mina balkongodlingar, det växer så det knakar och det här är ju den viktigaste delen i odlingen (tycker i allafall "Chefen")
Till nästa vinter kanske det är dags att ta in krukan och måla om den🤔

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Knarkodling till katten är väl tillåtet - än så länge. Man vet ju inte vilka nya förbud EU kan komma med. Nörd

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

Det blev en tripp till Astrid Lindgrens sjukhus. dotran och yngsta barnbarnet 4 månader hade råkar ut för en olycka. dotran skulle hämta stora syster på dagis. Bar lillan i famnen över en angränsande skolgård. då trampar hon igenom ett brunnslock , åker ner med hela benet samt slår i andra benet Lilltjejen tappar hon i backen. Tursamt nog hade hon både mössa och tjock overall med huvan oppfälld. men det blev helikopter färd till sjukhuset. Dagisbarnet fick stanna kvar på dagis till hennes pappa kom o hämtade. dotran ringde mig o maken och vi släppte allt och åkte till sjukhuset. Lyckligt vis hade lillan troligtvis inte hjärnskakning. Dotran är blåslagen och har skrubbsår på benen. Nu är familjen hemma igen. vi kom hem 19.30 Olyckan är polisanmäld. Någon på kommunen hade slarvat med säkerheten

nickiee
0

7… ååå fyyy bubblan kunde ju ha gott hur  illa som helst ju  . bra att det är polisanmäld .dom får krya på sig

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
0

Så hemskt, anki. Tur att det inte blev värre.

[JeanetteK]
0

Men oj! Skönt att dom är hemma igen och att det inte blev värre. 🤗

anki1
0

Slutet gott allting gott.

Niwa
0

Men fy Anki, det kunde ju gått riktigt illa :-( Skönt att de är hemma hemma igen ♥

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Emo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni har väl sett tävlingen Hubert dragit igång?
Det gäller att hitta påskkycklingar i olika trådar här och på Pyssel.
Ni har sett många gånger att tidningar vill att man ska leta upp något i annonser. Nu vill hubert att ni ska leta upp dessa i trådarna här och då kanske hitta en hel del annat kul.

Kycklingarna ser ut så här men det är viktigt att denna text står på bilden: Påskkyckling till tävling 2014

Denna bild saknar texten, så den duger inte i tävlingen.

Hubert.prp
0

Så bra att du påminner om tävlingen. Skämtar