Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 687 ggr
Marinas Mix
0

Nu pärlerier*

Söndagsmotionen avklarad.
Var kallt och friskt ute.
Nu kallar pärlorna på mig, så vi det är väl bäst jag går och kollar vad de vill, så det inte blir myteri i pärlhörnan😂
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Det småregnar här, så det får bli sysselsättning inomhus. Jag har en spännande bok, som jag kan läsa och sen finns det alltid en hel del annat att hitta på. Klarnar det upp, så kan jag kanske fortsätta med rabatterna i eftermiddag.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

här blåser det kallt å solen skiner . .här blir det å göra dom 47 änglar som va kvar från igår å sen sätta igång å göra öglorna på alla 247 st .gör så mycket jag hinner idag innan jobbet kallar i kväll

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

jag håller på med ett hårspänne. jag ledsnade på alla svart bruna sköldpaddsmönstrade även på sommaren. å nu håller jag på med ett med mer färg. Detta blir det första. Jag har nog 12 stommar hemma. bild kommer. jag ska nu sätta fast spännet på den pärlremsa jag gjort.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[JeanetteK]
0

Här har vi fått hem halm idag. Jag ser fram emot när det blir lite varmare och alla djur kan gå ut. Inte alltför länge kvar. Jag har pillat lite på ett halsband. Får se om jag får till det.

anki1
0

Hårspännet är klart nu. Ligger o torkar (limmet). men limmet ville inte riktigt fästa (panduos panokit) så jag använda tråd o fästa pärlremsan mot hårspännesstommen. Jag ska nog ta och köpa riktigt smyckelim.

nickiee
0

5.. kul lägg in en bild sen skoj å se .. får du börja på nästa då

anki1
0

Bild kommer. Limmet ska torka ordentligt först.

nickiee
0

7 .. oki ska bli skoj å se .. nä dags å göra sig klar för utgång med hunden å sen åka till jobbet .