Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 632 ggr
Marinas Mix
0

Allt utom pärlor*

Ska jag pyssla med idag hade jag tänkt.
Klädkammaren har precis fått sig en genomgång, hittade massor med saker, som jag bara puttat in där efter någon sorts sortering tidigare.
Undrar hur jag tänkte när jag sorterade i de olika kassarna🤔

Frost ute och kallt.
vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Det där känner jag igen! :) Jag ska snart ut och mata djur. Sitter väldigt skönt här med mitt kaffe så jag väntar liiiiite till. :)

nickiee
0

det där känns igen .man har för mycket på började saker som ligger dags å ta itu med dom vart efter . har varit ute med hunden å nu ar jag ätit frukost nr 1 .ska nu sätta mej  hobby rummet å virka lite är inte mycket kvar på den duken har eventuellt en köpare på den sen är kul . + ska pyssla med pärlorna  med lite sen blir det jobba ikväll .det händer här . åå igår på jobbet såg jag en scilla blomma redan å dom andra små vita som ser ut som mini hyacint är vita  nu på morgonen såg jag en bunt tussilago så nu är våren här ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

Vi har börjat röja på balkongen, så att vi  (jag) kan sitta där. Sen blir det kanske lite brodeeri eller pärlor. har inte bestämt mig. kanske det bllir både och. jag är ju sån.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

Soligt -> trädgårdsarbete. Skrattar

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
1

Själv har jag precis tvättat färdigt och plockat undan tvätten. Nu ska jag sprätta upp lite sömmar och sedan klippa till underlakanet, som är 260*260cm, så det blir lättare att bädda.
Så fick jag meddelande om en tävling, som jag tänker delta i, men frågan var lite knepigt ställd: "Är du vuxen nog?" Och vem avgör det, om jag är vuxen nog alltså?🤪

_

jossa5
1

Här är det lugnt idag. Solen skiner, och jag måste en sväng ner till affären. Annars korsstygnsbroderar jag lite, och planerar lite framtida pyssel! :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

nickiee
0

blivit klar med stora duken jag virkade nu ska jag börja på en mindre sen blir det lite pärlor ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
0

Första omgången tvätt hänger ute. Andra omgången tvättas nu i maskinen. Bra torkväder. Det måste man ta vara på.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

Skönt att det gick bra Emo👍

_

anki1
0

jag satte penséfrön dom står på vår inglasade balkong. Det är så milt just nu. men funderar på att lägga bubbelplast över locket som är transparant. Sen experimenterade jag lite med mina pärlor. till sist blev det lite broderi.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk