Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 583 ggr
Marinas Mix
0

Pärlor eller tyg?*

Idag var det riktigt svalt ute +0,5 grader och frostigt värre🥶
"Chefen" skriker i högan sky att jag ska öppna dörren, men sedan ska hon bara sticka ut yttersta spetsen på morrhåren, men dörren SKA vara öppen.
Ett av dagens projekt är att gå igenom tyggömmorna, för att se vad jag har som jag kan skänka till Katt i Borås.
Sedan får vi väl se vad resten av dagen ger.
Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Väntar på att det ska bli lite varmare, så jag kan fortsätta med trädgårdsarbete.

Det står några skålar med sådd gul lök och sådd purjolök i växthuset. Gurkfröet i sin kruka får övernatta inomhus eftersom det behöver minst 12 grader varmt enligt fröpåsen.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Svarttusch
0

Idag blir det en tripp till BVC, lilleman ska få två sprutor i benen. Får se om jag ikväll orkar fortsätta med mitt armband. Jag hann nästan färdigt igår men sen tröttnade jag. Det är bara slutspurten kvar med att göra öglor samt fästa låset.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

anki1
0

Sonen fyller 25 år idag. Och så har  jag tvättstugan, nu på förmiddan. Få se om jag hinner pärla nåt emellan. jag har varit ute på den dagliga promenadrundan, maken var med.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

Ser ut som om ni har fullt upp att göra i dag.

Hoppas det går bra med sprutorna, Svarttusch.

Kul med fest, anki1.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ska jag hem till en kompis och titta på henne nya lilla kisse. 🐱

Vi hade frost i morse, men solen värmer snabbt. Det är redan varmt och skönt ute!

nickiee
0

har varit på apoteket å köpt ut min medicin har såååå ont i mitt vä knä å kom hem för några min sen nu väntar jag på att den ska börja värka så jag kan fortsätta med städ å pyssel från igår . blev ju in ringd  40 min innan man skulle börja jobba så det vart ej så mycket gjort här i går .

här skiner solen såå skönt .

5.. fin bild

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1