Söndagspyssel*
Har några experiment på gång. Hoppas de blir som jag tänkt mig.
sedan ska jag ta och leta reda på mina fröpåsar och se vad som kanske kan bli planterat idag.
Ja släng in lite pärlpyssel också, så blir det nog en riktigt bra dag.
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
här ska det va en skön pyssel dag med lite olika handarbeten + börja klä påskriset med det jag gjorde igår med mini hama pärlor..+ ska beställa mer pärlor behöver 9/0 med ….å väntar svar från en vän via mail å blir det bra svar då blir det å beställa ännu mera pärlor ojojoj ..nu är det dags å ta ut hunden blir kardning idag ute p g a börjat byta pälsen nu så slipper man allt inne + klo å öron vård så idag blir han inte så glad på mej .. men han får falukorv som godis efter då blir det nog bra .
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
Det blir nog lite fotografering till en tråd om dockskåp på Pyssel och kanske något smycke tillverkat av de billiga pärlorna jag köpte på Förmedlingscentralen i Tyringe i fredags. De kostade 10:- asken.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
2…det va bra pris på dom . får vi se sen vad det blev
Svårt att låta bli att köpa de billiga sakerna. 😃
4..mmmm om det är .. nä dags pyssla. nu är kardning + öron vård klar på hunden ,å frukost för oss båda med .
#5 Har du en lika gullig vofsing som jag har? 😉
#6 Inte litet tuggben vovven har! :)
Idag så städas å plockas det här hemma. Ska städa hamsterburar, och sen får jag äntligen pyssla. :) Blir dock inga pärlor idag, men ska försöka göra en björn. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#7 Det tog en stund att tugga i sig det. 😉
Är detta något du skulle kunna tycka är kul?
#8 Ja, det låter ju spännande! Ska se om jag inte kan komma på ett monster jag med. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
jag gjorde ett makramé armband. Jag tänkte göra ett 3 varvigt wraparmband, men insåg att de pärlorna jag hade tänkt använda inte skulle räcka. så det blev makramé.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
6.. jaaaa min är större än din . har en grand danois blir 3 år inom kort ..
här sover han gott i min säng efter han bäddat runt ett tag så allt rörs runt i sängen å hamnar lite på golvet .
men din är fin med
Får ni någon plats i era sängar nickiee och Emo?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
12. oja det får jag + 2 katter med sover där på natten..blir så varmt å gott då
#11 Jovisst, det är en riktig hund. Bra att ha något att hålla i.
Varmt och gott i sängen med en hund - eller flera om man har det. Det sparar uppvärmningkostnad. 😂
14.. japp men det är din med . mm precis
oja mys mys ..hihi bild på mitt ris finns nu under mina prp
Åh, med bilder på era hundar saknar jag mina katter :( Men det kan inte hjälpas, jag kan ändå inte ha djursällskap i sängen :( Min make är astmatiker och risk finns att yngsta sonen (som är hans) kan bli det i framtiden också, så några djur i sovrum går icke för sig. Då är det bra med "burdjur", de stannar i burarna. Skulle inte orka med att behöva stänga dörrar för att djuren inte ska komma in osv. Jag hade två innekatter förut, men den ena fick jag avliva då han fick njursvikt och Turbo som blev kvar var så ensam och ville hemskt gärna ut (trots att han inte varit ute innan) så min mamma fick ta över honom. Nu får han möjlighet att gå in och ut som han vill, blir otroligt bortskämd samt har en kattkompis.
Här har det inte blivit något pärlpyssel alls. Yngsta pojken fyller år på tisdag så vi hade kalas idag. Jag är dessutom påväg att bli sjuk samt saknar all inspiration så jag har faktiskt inte orkat pärla :( Men jag har kollat i massa bildtrådar för att få inspiration.
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
16… inget kul när man ej tål djur . jag håller med dej skulle ej klara av det heller . ända gången jag stängt in katterna är då jag hade en vän på besök med sin hund som ej gillar katter men det va bara runt 2 tim men hade ställt in mat vatten låda till dom . så det gick ingen nöd på dom …krya på dig . du kommer igång igen med pysslet kika runt på youtube så hittar du den igen .
#17 Ja jag försöker kika runt och hitta lite inspiration, men jag tror det även hänger ihop med att jag är trött och sjuk. Pärlorna blir ju inte gamla så det ska nog gå bra :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
18..ja bra det . ajaj krya på dig .nä det blir dom inte å tur är det . ojoj här väntas det på 6 paket med pärlor nu ojoj nu får jag ge mej