Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 561 ggr
Marinas Mix
0

Måndagspyssel*

Blir nog inte så mycket gjort idag heller, inte med allt det oljud som förs i trappen, då de renoverar lägenhet och nu i helgen flyttade en familj ut från en annan lägenhet i trappen. Då vet jag vad vi har att se framemot i några veckors tid till🤓

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

ajaj inte skoj å bo i sånt ljud ….du får lyssna på musik i ören om du kan med lurar.  har krokat lite  å nyss ätit . å nu ska jag göra klart det halsband jag sagt nu några gånger som ej har blivit klart pga har kommit annat i vägen men nu så + har kollat runt lite på pärlor som ska köpas  i veckan

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[JeanetteK]
0

God eftermiddag! Här blir det inget pärlande inte. Jag börjar känna mig allmänt rörig nu när jag pendlar mellan att jobba och mata lamm. Tack och lov så är mamma-gris duktig och tar hand om sina själv! 🙂

Svarttusch
0

Jag har fått POST! Från Mmadeit! Så ikväll ska pärlas från hennes tutorialer, smidigt att kunna köpa hela set färdigt med material och bruksanvisning :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Marinas Mix
0

Mmadeit, gör jättefina saker.
Vad var det för något du köpte?

_

Svarttusch
0

Jag köpte set för att göra Dragonscale samt twin bead infattade rivoli-örhängen :) Kunde ju köpt bara mönstren, men då har jag ju varit tvungen att göra ytterligare en beställning någon annanstans på nätet. I kväll blir det nog dragonscalen jag sätter nålen i :D

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Marinas Mix
1

De är jättefina. Kolla min tråd. Jag har också gjort dem.
Jag ska försöka mig på Butterfly Lane som jag köpte i höstas

_

anki1
0

har varit o handlat och så har jag försökt göra ett knutet armband typ kamratband. men det gick inte så bra. det blev nån konstig snodd av det. fick transport till soppåsen.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

Fint väder här, så när jag hade städat några hyllor i affären blev det lite skönt trädgårdsarbete. Vårkänslor.😃

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973