Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 785 ggr
Marinas Mix
0

Phärligt*

Idag blir det en liten utflykt och så en hel del pärlerier.
Har lite för många pärlprojekt igång just nu, så jag vet inte vilket jag ska slutföra först🤔

Äsch de får hamna i UFO-lådan och så börjar jag på ett nytt projekt som verkar mera intressant😃

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

kul med utflykt…

haha jag känner igen mej där med å ha massa på gång ,men har nu lyckas komma ner i å ha 2 på gång ett halsband som blir en pärl krage har allt ett sått på gång göra några bågar dådå på det . å sen pärl djur . ja vist ja har ju blommorna men dom tar jag dådå  på med .

sen när det gäller garner hm där kan det bli alltför många som är på gång samtidigt ,försöker bli bättre på det har 1 stickning, 1 virkning, 1 krokning på gång börja på denna igår med 140 maskor  ska bli en sjal ..

här blir det städa lite till för nästa vecka så blir det sy junta här vi är 2 nu men blir nog fler ,sen baka en sockerkaka , pyssla med pärlor , kroka , virka och måste tyvärr repa upp en stickning som har blivit fel på .å så får jag se om jobbet hör av sig med jobb ..

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Svarttusch
0

Här har snön fallit under gårdagen och mest under natten. Jag ska snart till förskolan med äldsta sonen (15 timmar i veckan) och när jag hämtat honom ska vi till kyrkans öppna förskola. Det tycker bägge barnen är roligt :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Emo
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så ser det ut här i dag:

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nickiee
0

3….ååå vilken fin bild emo

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Marinas Mix
0

fina snödroppar, Emo. Här har vi bara stora trista regndroppar, som kommer uppifrån😃

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

SaGas
0

Här kommer det tom snöflingor uppifrån! Inte många och väldigt små:) Hela familjen är förkylda (mannen värst såklart), och det är ju en utmärkt ursäkt för att umgås med pärlorna idag! Så det är min plan för eftermiddagen!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

Svarttusch
1

#6 Det måste ligga nått i de manliga generna som gör att de alltid är sjukast? ;) För jag känner igen det där :P

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

RobinF
0

Här e det tvärtom :P

That's a cat...Not a horse.