Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 718 ggr
Marinas Mix
0

Morgonstund har pärleri i mun*

Bäst att passa på att pärla lite grand innan dagens oljud börjar.
Börjar bli rätt trött på att bo i en byggarbetsplats. Bostadsbolaget jag hyr av, har ju börjat med att helrenovera lägenheter, allt eftersom de blir uppsagda. En del av renoveringen är ju nödvändig. Husen är ju gamla och stammarna behöver bytas ut.
Så på ett sätt har de kommit fram till den lösning de tycker är bäst, men det blir ju ett sabla oljud för oss som bor här under tiden.
Jag slipper renoveringen till "Nybyggnadsstandard" och hyresökningen på över 2000 i månaden.

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

ja det får du göra så får du lite ro i alla fall..visst är det bra å renovera men det blir oljud för er andra …va skönt att du slipper men jösses va dom höjde hyran mycket är det tillåtet att höja så mycket på engång ..

här blir det en ledig dag tänker inte ta något jobb idag om dom ringer .ska först gå en längre promenad med hunden är så fint väder solen skiner klar blå himmel.sen blir det frukost ,sen blir det varva med städning baka något å pyssla med pärlor

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
0

Snart ska jag ut för att täppa till mer i inhägnaden här. Där häcken är gles tänker jag sätta några pinnar i stängselnätet och binda snören mellan. På så sätt höjer jag "nätet" utan att det kostar för mycket. Viktigare att det stoppar vovvan än att det är snyggt. Hon har visserligen aldrig hoppat över, men hon är stor och tung, så det är risk för att hon kommer över om hon får för sig att sätta framtassarna på nätet.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Svarttusch
0

Jag har precis lagt en beställning hos fru pärla med lite seed beads och annat roligt :) Måste ju fylla på min förvaring haha :P Längtar efter reabeställningen också, men den kommer nog tidigast nästa vecka. De skickar inget under denna veckan (antagligen har de barn och sportlov gissar jag). Nu väntar jag på att maken kommer hem så jag kan gå och hämta stora pojken som är på förskolan.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida