Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 578 ggr
Marinas Mix
0

Spinnande pärlor*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag blir det till att sköta om hemmet lite grand, med lååånga pauser för pärlerier😂

Vad hittar ni på idag då?

I dag tänker jag lite extra på denna sötnos. Miss Ann, min förra kisse. Hade hon haft hälsan och levt, så skulle hon fyllt 19 år idag❤️

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nickiee
0

såå söt hon va ….här blir det å vattna blommor ,pyssla med pärlor sen jobba ikväll ..+ rasta hunden i mellan med

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Emo
0

Jo, saknaden efter de djur man haft, känns många gånger.

Här snöar det, så Oni hade brått in igen, när hon var ute i morse. Skönt att bara kunna öppna dörren så går hon själv ut och jag kan lugnt trava efter. Det är ju ibland otäckt halt ute. Då är det bra att inte ha en hund, som sliter i ett koppel.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Svarttusch
0

Idag ska vi till min bror och hans sambo för att spela brädspel. Ska bli jätteroligt. Jag har äntligen blivit så gammal att mina äldre syskon kan umgås med mig (jag är ändå 25 år, men min bror på närmare 40 tycker nog fortfarande jag är en liten skit haha :P ). Och ikväll när vi kommer hem ska vi göra tårtor för imorgon är det kalas. Så det blir nog inte mycket pärlat under helgen.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Emo
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du får väl göra en sådan här tårta då. 😉

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Svarttusch
2

En sån borde jag göra Emo med tanke på alla allergier. Min systerson är allergisk mot nötter har de precis fått reda på och min yngsta mot mjölkprotein så det blir jobbigt att få ihop så alla tål, men en prp-tårta borde ju ingen vara allergisk mot ;)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

nickiee
0

4… ååå va fin den tårtan blev å med tårtspade med .du är så himla duktig …

3..ha det så skoj med spelen ….gillar själv å spela spel

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

anki1
0

Ja saknaden efter sina små fyrbenta o befjädrade älsklingar är svår ibland. Själv grattar vi maken, som fyller år i dag. Nu ska vi dricka kaffe o äta hemgjord tårta. Gräddtårta.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk