Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 586 ggr
Marinas Mix
0

Torsdagspärlerier*

Hög tid att få tummen ur och slutföra Alla Hjärtansdagsprojekten till tävlingarna.
Fast först ska jag ta mig iväg ut och se om jag kan navigera ner till MAXI i mörkret
Förstår inte hur mjölken kan ha blivit så sur på mig🤔 den har ju några dagar till kvar innan bäst före datum… JAG lovar jag HAR varit snäll mot den

Sedan blir där väl lite pärlat också. Ska försöka fixa till en artikel eller två.

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
2

Jag har nyss blivit färdig med mitt misslyckade bidrag till tävlingen här. Man ska alltid tänka positivt. Jag har lärt mig vad som inte blir bra om man gör så som jag gjorde.😃 Nåja, det gör väl andra glada.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

börjar bli klar. ska bara sy ihop. Det var lite mastigt projekt. så kopplar jag av med enkla armband i vårlika färger. (tulpan)

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
0

Material framplockat till första projektet.
Men nu fick jag ju för mig att jag ska göra en långpanna med lasagne också.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

anki1
0

jag har en röra av pärlor som ska bli armband. Och så lite överblivna pärlor som ska bli till ett hänge.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

nakenkatt
0

Har legat däckad hela veckan, har så fruktansvärt ont i halsen, så idag har jag fått en läkartid på eftermiddagen, så får jag se vad de tycker om halsen. igår pärlade jag faktiskt en lila gris som jag hängde på ytterdörren. Det var bra sjukterapi. ska visa den någon dag här.

[JeanetteK]
0

Idag har jag varit ute på pärlutflykt. Har varit hos en bekants bekant som har haft utförsäljning på pärlor idag. Kom hem med myyyycket smått och gott och roligt. Har även pärlat ett halsband, ett armband och örhängen. Kul! Nu är jag så trött att jag mår illa. Men det är det värt! 👍

[[Månen@]]
0

Vill ju se bilder på ert torsdags pyssel :)

Svarttusch
0

Här blir det nog inget pärlande idag. Helt slut efter en dag på öppna förskolan med barnen :P

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

[JeanetteK]
0

#7 Ska försöka få till det imorgon! 🙂