Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 567 ggr
Marinas Mix
0

Söndagspyssel*

Jag gillar snön, men inte när det börjar slaska, så jag går och gömmer mig i min pärlhörna och ser vad resultaten blir.

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Jag är glad att snön försvinner jag! Mindre skottande för mig. 👍

Sonen ska ner mot Malmö idag och spela match. Jag har en del att göra, så jag följer inte med idag.

Min pappa skulle ha fyllt 78 år idag. Det är nio år sen han dog och jag tänker lite extra på honom idag. Önskar att han fått vara med om vår flytt hit till Skåne och alla våra djur, det hade han gillat. ❤️

anki1
0

Var till affären och blev lite blöt om fötterna. vinterstövlarna läcker. får väl ta på gummistövlarna om jag går ut mer idag. jagar en liten mobilplugg för jag vill göra mej ett smycket till min mobil. har köpt ett sött syrenfärgat skal och har påpassligt nog ett par ljust lila pärlor i mina gömmor. så ska jag ixa sista finishen på ett halsband jag gjorde igår avv länkade pärlor.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här kan man också pyssla😃

_

nakenkatt
0

är jätteförkyld och hängig. Skulle gärna vilja pärla ett djur av något slag idag.

Marinas Mix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En sådan här nakenkatt?

_

nakenkatt
0

ÅÅÅÅ så fin den var. det skulle jag aldrig klara av.Hur bär ni er åt??

[JeanetteK]
1

#5 Den är så sööööt Marina! Har just gjort klart min bokföring och fått till momsdeklarationer och allt som behöver göras. Blääääää säger jag bara. 😂Nu krävs det pärlande för att skaka av sig all momsångest! 👍

Emo
0

#7 Är du ute i så god tid? Jag vill vänta tills jag får deklarationsblanketter. Vissa får jag hämta på nätet numera, men jag tycker inte det är lönt att börja innan jag har fått de förtryckta delarna. De ska väl inte vara inne förrän i maj?

Jag har lovat en Sajtvärd en artikel, så nu har jag tagit en hel del kort på det ena dockskåpet och på en del möbler. Får se om jag kan få till en artikel, som gör flera nöjda. 😃

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
0

Mina ska vara inne 12/2. Jag deklarerar momsen varje kvartal. Vi har handelsbolag ju. Det är alltså momsen inte den vanliga deklarationen.

Marinas Mix
0

Här Jeanette och alla andra, kan ni hitta lite inspiration kanske
http://www.beaducation.com/class_categories

_

SaGas
0

Åh, tack Marina🙂 Jag ska försöka mig på ett par chaimailleörhängen👍

Titta gärna in på min facebooksida