Tisdagspärlor*
Idag blir det en utflykt ner på stan. Ska se om de kan ha kvar de där vinterstövlarna jag kollade på förra veckan.
Sedan blir det till att pyssla och fotografera lite. Har ett par ideer till artiklar.
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Tvättstugan, och sen göra färdigt armband jag gjorde igår kväll. har börjat på en "vårkollektion". tänker på typ tulpantider och vilka färger som är aktuella i tulpaner.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Idag på förmiddagen har jag haft min "syster" här på besök. Alltid trevligt. Ska åka till kanarieöarna på sportlovet. Funderar på vad jag ska ta med mig för pyssel dit…
Idag har jag varit till Ikea och köpt bland annat en ram att ha min pärlmatta på, efter tips av Niwa!
Vill även tipsa om att Ikea nu säljer femtiopack av färdiga "stuvbitar" med tyg så man kan göra sina egna lapptäcken eller liknande! Så det köpte jag en förpackning. Tycker jag det är roligt ska jag göra överkast till bägge barnens sängar :) Nu är det ju inte pärlpyssel, men kanske gillar ni att pyssla med tyg också ;)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
#3 Dom har jag också köpt! 🙂
#3 Jo, pyssel med tyg har jag lagt många timmar på. Då får vi väl beundra resultatet sen?
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#5 Jag är nybörjare med tyg, men hoppas det ska gå bra. Ska låna mammas gamla symaskin hoppas jag :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida