Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1120 ggr
FROSTnollåtta
0

Hej igen allihop! :)

Jag har varit medlem länge men det blev en paus när intresset att pyssla svalnade, så medlemmarna har nog skiftat lite sedan sist :)

Josephine heter jag, ni känner nog mest igen mig som FROSTnollåtta, det är jag som ligger bakom butiken (www.frost08.se) nej, det är nog aldrig så stilla så jag kan ligga ner utan jag springer runt på lagret i ett.

Jag har nu drivit butiken i snart 8 år och som många säkert har svårt att tro så blir man trött på att pärla när man jobbar och lever i dom 24/7 :D Så ibland blir det pauser i pysslet så jag inte tappar intresset för butiken.

Ha det gott allihop!

FROSTnollåtta - Pärlor på nätet sedan 2006
Billigt, fraktfritt och toppen service!
www.frost08.se

[JeanetteK]
0

Hej och välkommen tillbaka får man väl säga då! GladJag har inte varit med på denna sajt tillräckligt länge för att vi ska ha träffat på varandra tror jag.

Är relativt "ny-fastnad" i pärlträsket så jag har svårt att tro att man kan tröttna. Att jobba med pärlor 24/7 låter ju som himmelriket. GapskrattarHaha, skämt åsido så förstår jag att det kan bli så. Glad

Hoppas du ska trivas här. Igen!

Emo
0

Välkommen. Du har säkert mycket roligt att berätta och även fina saker att visa upp. Jo, att det går upp och ner med intresset har många av oss upplevt.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Niwa
0

välkommen tillbaka!
ja nog pärlar man mer och mindre i omgångar. men det är ju sådant som händer. tur inte pärlorna rymmer så de finns kvar när lusten faller på.
tyvärr smiter de ju oftare när man håller på med dem.de far o flyger över bord o golv med jämna mellanrum

Hälsa gärna på mig på Facebook.

FROSTnollåtta
0

Tack så mycket :) Ja jag har haft lite upp och ner med just pärlpysslet under åren, men värst var nog precis när jag startade pärlbutiken, jag blev väl lite smått galet eller nåt :D och pärlade hela tiden. Sedan en dag så tog det tvärstopp och jag ville inte ens lägga två pärlor bredvid varandra under ett helt år =O Självklart hade jag pärlor runt mig ändå under tiden iom butiken, och det var helt ok. Men jag hade gått in i pärlväggen tror jag :) haha

FROSTnollåtta - Pärlor på nätet sedan 2006
Billigt, fraktfritt och toppen service!
www.frost08.se

[JeanetteK]
0

Jag förstår att det måste vara lätt att det blir för mycket. Kul att du är tillbaka. Hoppas du ska trivas med oss som är här.

Emo
0

Lagom är bäst. 🙂

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973