Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1156 ggr
Marinas Mix
0

Pärlplaner*

Idag ska jag ta och klura lite på de olika tävlingsbidragen, dels till iFokusfågeln och Alla Hjärtansdags-smycket och så ska jag även fundera på Alla Hjärtans-tävlingarna på mina andra sajter.
Har en massa bra idéer och alla vill komma ut samtidigt😃

Annars så har det kommit mera snö, men nu på morgonen var de snälla och började inte köra traktorn förrän halv fem på morgonen. Så där blev lite sovmorgon😂

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

nakenkatt
0

och jag satte mig igår kväll och plockade fram pärlor och tänkte göra några figurer,men se det var inte alls min dag. Gick inte alls bra,allt fick följa med soppåsen.Gick sönder,vart fula mm. Får göra ett nytt försök.

Marinas Mix
0

Aj då nakenkatt. Sådana dagar är inte roliga. Jag brukar slänga ner sådana projekt i en låda och det är så de blir UFO;n😃 Sedan kan jag längre fram ta fram lådan och slakta och sortera upp pärlorna igen.

Hur gick det med frieriet?

_

anki1
0

Jag ska sända in mitt bidrag till allahjärtansdsgs tävlingen. Så har jag börjat på ett halsband med länkade pärlor. turkosa catseye pärlor och silverpärlor. Jag har klurat länge med dessa catseye, men inte tyckt det blivit nåt. få se om det är så här de vill bli. Jag har även beställning på ett grönt armband. sålde ett armband igår, när jag vr på PRO. Och kunden vill köpa ett till samt beställde ett. få se hur det går i slutänden.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

Bra att du påminner om tävlingarna. Har man inte skrivit upp dem och fäst lappen framför ögonen, så är det lätt att glömma.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

Jag har skickat mitt bidrag nu in nu.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har alldeles för mycket snö här, så det kommer att dröja innan den är borta.Ledsen

Inte är det bra för husen heller.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nakenkatt
0

#2 jo nu har jag hämtat hem henne. hoppas på en kull småttingar i slutet på mars.I helgen ska jag ta fram pärlorna igen,det var då tusan om jag inte ska få till några djur.Det gick så lätt i början men det var kanske nybörjartur.

Svarttusch
0

Jag ska nog också sätta mig och försöka mig på något till tävlingen. Igår lyckades jag sälja mitt första smycke! Ett armband till min mamma, som dessutom ville ha ett passande halsband så det gjorde jag igår. Direkt ville min syster ha i andra färger, så det blir att beställa pärlor haha :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

[JeanetteK]
0

Anki och Svarttusch - grattis till era försäljningar!! Vad roligt. Har haft en dag fylld av allt utom pärlor tyvärr. Hoppas få en produktiv fredag.

[JeanetteK]
0

Och Nakenkatt jag håller tummarna för kattungar. Då vill vi se måååååånga bilder! ;)

Marinas Mix
0

Kattungar är ju såååå 🤗goa.

_

[JeanetteK]
0

ja, det finns inte mycket som är sötare än kattungar! Alla djurungar är söta, men kattungar är något speciellt. Även stora kattungar - typ lejon! Äääälskar kattdjur! ❤️Kanske därför det bor fem stycken här hemma…. 😇

Marinas Mix
0

Jeanette, du har väl sett de två små busarna jag var jourhem åt i somras???

Annars kan du kolla här:

http://hittekatter.ifokus.se/discussions/51b05a40ce12c4086b00055a-hemlos-katt-vad-galler?participating-1

_

nakenkatt
0

Absolut ska ni få se bilder på de små.Och lite pärlade alster också hoppas jag på.