Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1468 ggr
Marinas Mix
0

Pärla UFO eller...?*

Vad tror ni vinner? UFO;na som får lite tid eller det andra tråkiga som måste göras?
Vi får väl se när dagen är slut vad som blev gjort😃
Vad hittar ni på idag?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Snö och blåst gör att det inte blir något tvättat i dag, men Oni tycker det är kul att springa runt i snön, så som väl är finns det en i familjen, som gillar vädret.
Senare i dag ska jag uppdatera Jeanettes e-handel med fler specialförpackningar av Nabbi och en avdelning med 3D-pussel. Dessutom ska hon få börja sälja glitterpärlor. Två specialförpackningar är med hjärtan inför Alla-hjärtans-dag. Hoppas det kan dra hit lite intresserade, för jag länkar till artiklar här på Pärlpyssel.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Niwa
0

i dag är det -12 här och jag tänker hålla mig inomhus.
jag har faktiskt satt igång att scrappa lite smått 😃
Jag börjar få slut på gratulationskort 😮

Hälsa gärna på mig på Facebook.

[JeanetteK]
0

Oj vad kallt ni har Niwa! 🥶Här har det kommit en del snö men det är rätt varmt och skönt ute.

Idag har jag rätt mycket jobb. Men sen är det helg! Jag ska möblera om i mina gömmor här idag så jag har bättre överblick över mitt lager. 🙂

Zero har fått ett stort märgben och han tycker att det här är den bästa dagen någonsin - snö OCH märgben!

Emo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-1,4 ute. Hasse plogar.

[JeanetteK]
0

Men oj vad mycket snö ni har där uppe norr Emo! 😉😂Vi har nog säkert två hela centimeter här nere i söder.

Marinas Mix
0

Ja ni har ju mer än oss också😡 Fast nu snöar det ute, så det artar sig😃

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

#6 Jag mätte på kartan och då efter Höganäs. Röke lgger mindre än en tiondels grad (breddgrad) nordligare än Höganäs. 😃

Niwa
0

hehe vi har enl grannens termometer -12 och enl våran -8.
Vi bor ju så långt ifrån varandra, en hel lägenhet mellan oss.

[JeanetteK]
0

#7 😂

anki1
0

jag är snart klaaar med mina UFOs jag har beställt mer pärlor eftersom det är nästen tomt i pärboxarna. Så haar jag köpt en mix med små pärlor på Panduro. Jag har beställning på en ring som jag gjorde på kul, för ett par veckor sen.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[JeanetteK]
0

#8 Tänk att det kan skilja så mycket!

#10 Lycka till Anki!

Svarttusch
1

Det pärligaste jag gjort idag var att beställa nya! Sist jag köpte så köpte jag mest för att "testa" på, så det tog slut fort. Nu blev det lite mer pärlor som köptes ;) Så till veckan hoppas jag kunna pärla mer :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Niwa
0

ojoj då är du snart fast i pärlträsket med oss andra 😃👍
glöm inte att visa oss vad du hittar på

Svarttusch
0

#13 jag är fast i alla pysselträsk haha :P Och med en stöttande make som gärna ser att jag har hundra hobbies så han kan sitta vid datorn är det lätt :P Men att göra smycken med bara prp kändes inte lockade haha :P

Hälsningar Malin <3
Min hemsida

Emo
0

#14 Smycken av prp är nog mest för barn, men man kan göra så mycket annat också med dem.

Av smyckespärlor kan man ju också göra annat än smycken, så visst roar vi oss rejält i pärlträsket. 😃

Svarttusch
1

#15 När jag fått tag i bra tråd ska jag testa att göra Peyote med prp, kan vara bra att lära sig tekniken med pärlor som man har tusentals av (äldsta sonen tycker också om att pyssla som tur är :P ). 

Jag tycker pärlträsket verkar väldigt roligt att vara i 😉

Hälsningar Malin <3
Min hemsida

[JeanetteK]
0

#16 Åh, man kan göra jättefina saker i Peyote av prp! Kika på Emos sida om du vill ha inspiration!