Pärlregn*
Hade inte haft något emot om allt det där blöta som kommer uppifrån kunde förvandlas till pärlor😃
Idag håller jag periennerna nere för att slippa se den tråkiga grå himlen och så letar jag fram de färggladaste pärlorna ur gömmorna, så får vi se vad det blir sedan.
Vad hittar ni på då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag ska riva fram alla pärlburkar jag kan hitta och pärla pärlplattor med en kopp te. Finns ingenting bättre!
Det verkar som ni har sysselsättning med pärlor alla. 😃
Det ska jag också ha. Det blir till att packa prp till Jeanettes e-handel. Hon behöver mer.
#1 Då får vi förhoppningsvis se dina mästerverk i en tråd här.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Här är det regnigt och grått. Men vi är glada för sonen fyller 15 år idag! Vi ska strax åka och köpa djurmat, och sen ska vi åka på moppe-safari.
Jag får ta och komma till dig snart Emo och hjälpa dig att packa! Och hämta mer så klart.
🎂-kalas då Jeanette??
Hoppas dagen blir fin trots (o)vädret
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Japp! Han har beställt dajmtårta (gillar inte vanlig) och goda bullar från kondiset! Sen vill han ha sushi till middag. Så vi lär ha fest hela dagen här. Sen har han match tidigt i morgon, vilket innebär att han firar sin 15-årsdag hemma vilket jag är jätteglad för! 🎈
Jag håller på med bak, och ska koka gryta till middan. Men först satt jag vid pärlbordet och började på ett knutet armband.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk