Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettbildgalleri
Läst 972 ggr
Vinsla
1

Flatbacks på tavelram

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har satt lite flatback pärlor på en gammal tavelram jag inte använt, tyckte det blev fint med lite bling 😃 har använt 2 mm ljusrosa flatbacks och 4 mm rosa samt silver.

Titta gärna på min hemsida där jag har massor av pysseltillbehör för dina projekt!  www.ninjamoffen.se

[JeanetteK]
0

Det blev ju jättefint! Bra  idé! 👍

Vinsla
0

jag är ny på forumet och min signatur verkar inte ha följt med.

Titta gärna på min hemsida där jag har massor av pysseltillbehör för dina projekt!  www.ninjamoffen.se

Emo
0

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Niwa
0

så tjusigt!

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Vinsla
0

Tack! jag måste erkänna att jag blev barnsligt nöjd själv 😃 får se vad man mer kan hitta att sätta bling på!

Emo
0

#5 Det ser jag fram emot, för detta var snyggt.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Niwa
0

jag är kanske kinkig, men jag hade velat se hela ramen för det ger ett helt annat helhetsintryck 😇

det bra med detta är ju att du kan matcha färger på rhinestones/blinget med färgerna på kortet i ramen sedan

Vinsla
0

Jag har inte bestämt mig riktigt om jag bara ska ha ett hörn blingat eller kanske två? när jag bestämt mig lovar jag att fixa en bild på hela :)

Vinsla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är bild på hela ramen. Tyvärr lyckades jag dåligt att få nån vettig bild då ljuset är ickeexisterande här idag. När jag fått min nya fotolampa kan jag försöka ta en ny bild

Niwa
0

jättetjusigt!