Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 832 ggr
Marinas Mix
0

Pärlark*

Ja känns nästan som idé att försöka bygga en sådan, så mycket som det regnar här nu.
Önskar att den där nederbörden kunde komma i form av vita flingor och med lite kyla, så det vita ligger kvar ett tag.
Idag fortsätter jag med mina UFON en stund och sedan får vi väl se.

Vad hittar ni på idag?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

VildaVittra
0

Vi kan byta, här kommer det slask.

Jag måste handla idag, höet är slut. Hatar verkligen att handla, bara massa folk och kommers.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Niwa
0

här var det lätt tunt lager m pudersnö på marken och regnslask i luften,minsta grabben var överlycklig för det minimala snö som kommit o skulle åka pulka o snowracer på dagsis. 🤔🙂
själv ska jag avsluta en drös med "nästanklartsaker". dock inte många med pärlor 😕

Hälsa gärna på mig på Facebook.

[JeanetteK]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag föredrar regn före snö. Men det börjar bli överdrivet, vi har snart swimmingpool på baksidan.

Har just skickat sonen till skolan. Han var på sitt allra tonårigaste humör och jag har bitit mig hårt i kinden för att inte diskutera saken nu på morgonen…🤪 tonåringar är inte alltid jätteroliga….😓 Han fyller 15 i morgon och det ska bli kul i alla fall! 🙂

Emo
0

Vi har det också blött och börjar tröttna på regnet.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Vattenslask" har vi här mer vatten än snö. FN få se hur det blir framöver. ska sätta lås på det maffiga halsband jag gjorde igår. Samt ta mig i kragen o göra färdigt en del UFON. först måste jag trassla ut dom för lådan dom är i for i golvet  och allt föll ur. jag bara öste i dom eftersom jag väntade besök. Varför är det roligare att göra nytt istället för att göra färdigt det man har? Det undrar jag. UFONA gjorde jag i somras.

så här ser halsbandet ut, det finns även ett armband till

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Emo
0

#5 Trevligt halsband. Vilken storlek är det på pärlorna?

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

Svårt att säga, men jag försökte mäta mot linjal. De stora är ung 8-10 mm och de mindre är 5-6 mm. alla pärlorna kommer ifrån Creativ compani. glaspärlor på sträng

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Niwa
0

ett riktigt maffigt halsband alltså både stora pärlor o färgglada.
passar ju till massa kläder,blå turkos,rosa svart.

Marinas Mix
0

Se på … DET SNÖAR! ute alltså. Hurra😃

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niwa
0

är det snö som trillar, trodde det var aska el ngt det är så pytte pytte små flingor