Åter till pärlvardagen*
Jul, nyår och trettonhelg i all ära. Visst kan det vara skönt med helgerna, men nu är det återigen vardag och saker och ting borde fungera lite bättre då.
Håller på med papperspyssel idag. Hade tagit en massa bra bilder på mitt pågående projekt, men sedan vete katten var de tog vägen. Jag har nog stoppat dem i någon mapp på datorn, som jag sedan lyckats rensa bort.
Nåväl nya bilder blir det och kanske en liten artikel också.
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Ja, nu är vardagen tillbaka! Åtminstone nästan. Skickade nästan sonen till skolan när vi började fundera lite, kollade datorn och insåg att han har studiedag idag… 😃så jag har min långe drasut hemma även idag. Bonus-mys-dag! ❤️
Idag är det tjejlunch med tre goa vänner som jag inte träffat på hela julen. Det ska bli mysigt, jag har saknat dom mycket.
Ska rota lite i mina saker idag och se vart inspirationen för mig!
Jag har tvättstugan. Så håller jag på och försöker lösa det där med pärlboll. Det är svårt och varje gång jag vill se "tuten" så sitter gubben där och häckar vid datorn. tror jag ska ta och koppla ur elkabeln och sätta datorn vid mitt pärlbord så jag ser hela tuten på en gång. sen i eftermiddag kommer svärmor.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk