Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 759 ggr
Niwa
0

God p(h)ärlig morgon på er

jag fick en snuvig kille hemma i dag igen, så det blir en dag i soffan med vila och lite pärlande.
skulle behöva göra klart mitt jul set men just nu är det mest delar i form av 6 infattade rivolis och 6 inte ännu infattade rivolis 🤪

hittade på något roligare i stället började på ett nytt broderi.
någon som vill gissa på färgerna på det 🙂

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Marinas Mix
0

Blått va Niwa🤔

Förkylt här med, men tack och lov för det, då kan jag slippa undan de där grejerna jag absolut inte vill göra😃
Idag ska det städas i hobbyhörnan, känns som om jag ALLTID får städa där, förstår inte vem som drar fram allt?🤔

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niwa
0

nope… eller jo lite blått smög det sig in. i övrigt är det Vitt

Hälsa gärna på mig på Facebook.

[JeanetteK]
0

Tänkte väl att det var liiiite blått i alla fall!

Här har jag precis landat hemma. Har varit iväg på en del ärenden och även landat hemma hos Emo och lämnat lite grejer (och hämtat lite). Alltid lika mysigt hos dig Emo. ♥

På vägen hem råkade jag kanske stanna på Gotteboet och kanske köpte lite godis… 😇

Väl hemma var det bara att svida om och kuta ut i stallet och få in djuren innan det blev för mörkt. Zero (hunden) var glad att få komma ut efter nästan en hel dag ensam. Vi passade på att skrämma slag på en stackars budkille som dök upp på gården. Zero (mitt stora svarta monster) var ju snäll och vänlig och hoppade fram och hälsade (= hoppade upp i ansiktet och pussades) och var bara artig och välkomnande… och jag stod till knäna i leran hos grisarna när jag insåg att Zero pratade med någon så jag kom ångande i mina snygga stallkläder, med lera sprutande och håret på ända. Han såg helt skräckslagen ut stackars kille. 😂

Nu ska jag jobba undan dagens jobb och sen är det kör-repetition i kväll. Vi har storkonsert på söndag! Kul!

nakenkatt
1

ar varit till läkaren och koppla bort alla sladdar och apparater sedan gårdagens äventyr.Nu ligger en nypärlad stående kanin och väntar på att få bli stryken!! Trevlig kväll.