Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 700 ggr
Marinas Mix
0

Pärllördag*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag blir det att fixa och dona med pärlhörnan, förstår inte var alla pärlorna kommer ifrån. Om de bara höll sig i sina respektive förvaringar och inte förökade sig på något mystiskt sätt😃 Adresserna på kuverten till julkorten måste också skrivas, de måste ju postas på måndag, om man använder sig av julfrimärken.

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Här ska det bli brunkål av ett vitkålshuvud. Gott. Rörande arbete.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

nakenkatt
0

min man ska steka strömming och göra potatismos.och jag ska försöka pärla några små hönor på eftermiddagen.

anki1
0

göra färdigt lite UFOS som jag har liggande samt arbeta om lite annat.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Niwa
0

vi ska nog klä granen efter maten och slå in klappar efter att barnen somnat i kväll

Hälsa gärna på mig på Facebook.

nakenkatt
0

#4 va mysigt.ja det var ett tag sedan barnen var små.Allt var så roligt att förbereda.

Emo
0

#5 Ja, så är det. Julen är barnens högtid. Utan tindrande barnaögon är inte julen så mycket.

[JeanetteK]
0

Håller med, saknar lite av magin nu.

Här har det gått lite på sparlåga idag. Maken var på julfest igår och jag fastnade bland mina pärlor alldeles för sent. Blev mest sortering men det känns bra när man rensat undan. Jag håller med dig Marina, var kommer alla pärlor ifrån och varför ligger dom inte där jag sagt åt dom att ligga! 😃

Emo
0

#7 Är dina också olydiga?

[JeanetteK]
0

Ja, jag verkar inte ha någon pli på dom alls! 😂

Marinas Mix
0

Ja men så bra, att fler har samma problem, då är det inte jag som är urusel på att uppfostra dem?😂

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Nä, jag tror det är trotsåldern… 😉Små pärlor små problem, många pärlor många problem! 😂

anki1
0

LOL

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Niwa
0

jaa så måste det vara Jeanette, jag röjde ju undan på arb bordet för någon dag sedan och nu är det kaos igen. nu är iof mitt arbets bord litet så det går fort att fylla,men det har spridit sig till vardagsrummet  😮

Hälsa gärna på mig på Facebook.

ommok
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aha, är det så det är? Det är därför jag inte lyckas hålla mitt arbetsbord rent från pärlor och pärlrelaterade saker, hur mycket jag än städar. 😮😃

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.