Pärl- röd- eller kungsgran?*
Inte plast i alla fall.
Kungsgranen är nog lite väl dyr och efter vad jag sett ganska stora.
Det får nog bli en liten spinkig rödgran, som sedan kläs in med en massa pärliga dekorationer🙂
Jo, det är dags för den årliga granjakten tillsammans med väninnan.
Men det blir först framemot eftermiddagen, så nu ska här fixas plats till granen.
Vad hittar ni på idag då?
Jo en äkta gran MÅSTE vi ha säger chefen😃 Annars får hon ju ingen julschnapz
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Först kollar jag vad som hänt på iFokus, sen ska jag fotografera en del.
Isen i poolen har töat, vilket gör att jag kan få presenningen på plats, men först är det en hel del städande i den efter stormen.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Vi kör plastgran och har gjort det sen sonen strejkade som liten och kallade oss granmördare för att vi tog in fina träd och lät dom dö. ❤️Kan tillägga att han som tonåring inte bryr sig så värst längre, men vi kör plast ändå för han övertygade mig. Han var så arg och gick och skällde på alla som köpte gran så dom blev rent generade. 😂
Hade alldeles för mycket att göra igår med nya arbetsuppgifter och för lite sömn och annat så jag är mycket sliten idag. Som tur är blev det relativt lugnt på jobbfronten så jag tackar och tar emot och tänkte sätta mig och knåpa lite julkort kanske. 👍 Ska även få iväg lite julklappar med posten har jag tänkt. Vi bor ju långt från alla nu så då får man skicka.
Solen skiner och det är grönt ute, nästan så att man tror att det är den 12 april och inte den 12 december! ☀️