Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 569 ggr
Marinas Mix
2013-12-05 08:06
0

Pärlfnatt*

Blir tossig, för att jag inte får till det som jag vill med jul/nyårssmycket, så idag överger jag pärlerierna. Ska se om jag inte kan få till det med några scrappade julkort i stället.
Det regnar och är grått. Kunde gärna få komma lite snö, som lyser upp.

Vad hittar ni andra på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

thea_thea
2013-12-05 08:09
0

Nu måste jag fråga, varför är det * i rubriken?

Marinas Mix
2013-12-05 08:15
0

För att detta är dagens "God morgontråd" Det såg så trist ut med Godmorgon och datum, men vi ville ha våra dagssnacketrådar kvar, så vi löste det på detta sätt

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

thea_thea
2013-12-05 08:16
0

Okej tack, har funderat på det länge :3 Jag ska städa idag :(

Niwa
2013-12-05 08:28
0

Jag ska till dr, sedan måste jag röja undan lite hemma, speciellt disken den får snart inte plats på biskbänken. Sedan skall jag fortsätta slåss m mina rivolis och se om jag kan få till infattningen snyggt, dem vill inte samarbeta :-(

Hälsa gärna på mig på Facebook.

[JeanetteK]
2013-12-05 08:35
0

Idag är jag trött så ögonen går i kors. Hade inspiration igår och fick en massa pillerjobb gjort. Sen hade jag två möten igår och var inte hemma förrän runt kl nio. Men man får ta vara på inspirationen när den kommer!

Idag har jag möte på förmiddagen och sen har vi avslutning i den pysselgrupp jag är med i. Det ska bli mysigt. Lite julfika och julklappar och så.

Torsdag idag, som är familjen Karlssons lediga kväll, så vi ska ha mys i kväll. ❤️

Vill gärna göra mitt julhjärta som låg i min kalender igår, så kanske det blir liiiite pärlande också. 😉

Emo
2013-12-05 08:47
0

Jag hoppas få lite tid till mina kalenderpaket i dag. Det är så roligt med hemsidan, så det blir inte mycket annat gjort.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973