Ett P(h)ärligt år*
Idag är det exakt ett år sedan Pärlpyssel lanserades. 🎈🎂🌺
Och det har varit roligt och lärorikt och jag hoppas vi kan fortsätta med vår goa stämning och hjälpsamhet.
Annars är det en helt vanlig måndag här med allt det innebär, tvättstuga och annat pyssel.
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Idag ska jag sortera lite kläder. Har en stor samling som ska skänkas men jag tänkte kika igenom först ifall det är något jag ändrat mig om. Eller något man kan sy om eller så. 🙂Har en son som växer ur sitt eget skinn snart. Men det som är bra är att jag kan ärva av honom. Sen att jag går omkring klädd som en 14-årig pojke är väl inte det klädsammaste jämt. 😂
En del jobb har jag och en del julklappar har jag tänkt fixa. Både handla och skapa.
#1 Låter väl jättebra att ta det lugnt när du har en tom dag Niwa. Man ska passa på!
Jag håller på med en hemsida, så jag ska hämta lite grejor ur affären för att fotografera dem och publicera.
Jag väntar på lite besked hur jag ska göra med vissa sidor, men sen blir det nog hyfsat - hoppas jag.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Väntar på svärmor, Sedan ska jag till sjukgymnasten. Sen får vi se om jag bakar av pepparkaksdegen som jag har kvar lite av (egenhändigt gjord deg)
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk