Pärlröjning*
Ja idag blir det allt till att röja på pärlbordet, som jag stökade till rejält igår när jag fick bråttom att fixa till pysselmaterialet.
Sedan blir det till att ta sig ner till MAXI igen. Glömde ju några saker, fast de stod högst upp på shoppinglistan.
Att jag sedan fick se lite andra spännande saker igår kväll på pysselkvällen, saker de har på MAXI gör det ju mera åtråvärt att gå dit😂
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag håller på med en e-handelssida, som en driftig person ska ha för att kunna sälja smycken och kvalitets-prp på nätet.
Nu är mallen nästan färdig och läggs upp för påseende i dag.
Jag tror den behövs när det gäller prp. Det verkar som om en del har problem med lågkvalitetspärlor och därför misslyckas när de försöker göra snygga saker av prp. De ser ju vad jag kan göra och misslyckas sen för att pärlorna de köpt inte fungerar som önskat.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
jag skall ha tjej träff till lunch, jag skall bjuda på västerbottenost paj m sallad.
Sedan skall vi försöka kicka igång julstämningen med lite ljusdekorering.
Skall visa dem hur man får bilder på ljusen o värma fast det m embossingfönen. En av damerna ville ha pärlgirlanger på sina, men vete sjutsingen om jag har några pärlor hemma 🤪😇😛
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Har du inte pärlsocker då???😂
_
Jag började på några halsband igår. Jag är med i en liten grupp som träffas då och då och jag tänkte att dom ska få varsitt halsband i julklapp (dom är fyra stycken). Blev klar med ett igår, visar när de är klara allihop. Satt och funderade på vad jag kunde ge till dom för dom har betytt mycket för mig det här året jag känt dom. Då kom jag på att jag kan göra ett personligt halsband till var och en! Får se om jag har självförtroende nog att slutföra detta. 🙂
Blir lite svettig bara av att tänka på det… 🙂Tycker det är lite jobbigt. Men samtidigt känns det kul.
Heja Jeanette, du kommer att klara det galant.
här struntade jag i röjningen och drog iväg ut och hälsade på hos en av dem som hjälpte till med infångandet av småttingarna i somras.
Jag donerade lite smycken till dem som de kan sälja nu på Kattens dagar på lördag och söndag och så köpte jag deras kalender och "mina" småttingar är med på bild i den och det är en av bilderna jag älskar mest av dem.
Så fick jag träffa ett helt gäng av hennes fyrtassingar.
_