Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 538 ggr
Marinas Mix
0

Trädgårdspärlor*

Idag ska jag äntligen ta hand om den stora bukett torkad oregano, som jag fick med mig från väninnan, när vi hälsade på i oktober.
Ska sedan kolla hur det ser ut i mina odlingar, som är täckta med fiberduk också. Kanske kan hitta något spinnande till Flis därunder.

Sedan blir det väl lite annat pyssel också.
Pärlorna skriker efter uppmärksamhet, men det gör även köket och badrummet, så jag får väl ta och städa till svetten pärlar😃

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Brrr, kallt. 🥶 -6,5 grader ute. Väl att det är varmt och skönt inne. Först ska jag betala månadens räkningar, sen tänkte jag ägna mig åt ett gammalt ufo. Det är en liten skål i små pärlor.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
0

Här ska jag också betala räkningar. Sen behövs det storhandlas också, det ekar i skåpen.

Stormen förstörde ju ett av våra grishus och smågrisarna har bott i ett provisorium sen dess. Idag kommer en typ container hem som vi ska inreda åt dom med halm så ska de få bo där under vintern. Det blir toppen - finns ingen tid i världen att försöka bygga upp ett nytt "riktigt" hus för tillfället.

Niwa
0

JAg skulle behöva storhandla men är utan bil och utan skjuts så får nog ev ta det i kväll när sambon kommer hem med bilen, så idag får gå i julstökets tecken.
Lite julgardiner ska upp o zippa på varm glögg m hallon/lakrits skalle smak .mmm smaskigt

Hälsa gärna på mig på Facebook.

anki1
1

Här har julbaket startat.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Hubert.prp
0

Jag får ha datorn en stund. Det är bråttom här också när det närmar sig jul.