Pärlor i alla dess former*
När vi snackar pärlor, så är det ju oftast små saker med hål i som man kan använda till utsmyckningar av diverse saker.
Men det finns goa människor, som man också kan kalla för pärlor. Idag ska jag träffa en av dessa goa människor. Så hela förmiddagen lär gå åt till äventyr ute och så får vi se vad jag orkar med när jag kommer hem.
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Det blir nog en hel del städning i dag. I morgon kommer vår äldste sonson och hans sambo på besök och då vill man ju att det ser trevligt ut här.
Pärlorna, som tar upp för stor plats på bordet får tillfälligt flytta undan.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Fredag! ☀️
Idag blir det förhoppningsvis en del pärlande här med. Det har varit extremt dåligt med det på sistone.
Körde vi slut på dig i helgen Jeanette?🤗
_
Japp! Ha ha! 😂Nä då ingen fara.
jag har varit o köpt födelsedagpresent till min dotter som fyller år på måndag. Jag köpte ett par skålar i plast. som hon kan ha när hon bakar. De hon hade har gått sönder. Den minsta skålen ska jag lägga i div kryddor till bak och kanske lite bakformar Skålarna sätter jag i varann. jag tror jag ska göra färdigt de smycken som jag har påbörjat tidigare. De saknar mest lås.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
fniss kanske det. dotrans höns kommer också upp på trappen
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Sällskap är väl aldrig fel Jeanette?
Här sitter Flis och vrålar för att hon vill gå ut på balkongen, tror hon alltså, men sedan när jag öppnar dörren är det alldeles för kallt, så då SKA man ligga och illjama precis innanför den öppna dörren🤓
_
Fin bild Niwa!