Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 475 ggr
Marinas Mix
0

Pärlleverans*

Hialöst väntar jag på postis idag, då jag hoppas att hen har en skojig avi med sig till mig.
Har ju blivit inbjuden till att hålla en minikurs under en julpysselkväll, som ordnas här i slutet av november.
Så jag fick tänka till vad som kunde vara lätt att göra och kom fram till en bra sak, men det innebar ju att jag var tvungen att shoppa mera material😃

Innan postis dyker upp ska jag nog hinna med lite pärlerier och så ta hand om hemmet lite.
Hyfsat väder idag. Igår regnade det hela dagen.

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niwa
0

åh det låter skojigt Marina.
jag väntar också på en liten leverans, 2 böcker om soutache.
Jag skulle vilja gå en kurs hos Olga (tror jag det är som är så duktig på det) men får nöja mig med att kika och få lite tips i böckerna så länge.
annars blir det lugnt i dag. vaknade m feber i natt, fast den är väck nu.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Marinas Mix
0

Ja Olga är den bästa på Soutache, säger jag, fast å andra sidan är jag väl partisk😃
Jag hade förmånen att få gå en ws i soutache som hon höll i på PUSS 2010.

Blev en hel del soutachat, efter det.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Soutache… får googla lite nu igen… 🤪

Idag ska jag röja lite skåp har jag tänkt. Har också kvar några IKEA-möbler att montera. Konstigt nog prioriterar dom andra två här hemma inte min möbelmontering. Jag behöver nämligen hjälp att bära lite och hålla lite. Märkliga människor. 😉

Veterinären kommer idag också och ska besiktiga hästen som är här tillfälligt. Går allt bra så flyttar den på fredag. Kommer sakna den!

Emo
0

Lite småpyssel i det pittoreska 1800-talshuset inför veckoslutets händelse. I eftermiddag kommer bokbussen.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973