Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 708 ggr
Marinas Mix
0

Pärljakt*

Ja hemma på golvet. CHEFEN tyckte det var lämpligt att putta ner en stor bricka med 11/0 på golvet.

Vid sådana här tillfällen önskar jag att jag hade en sådan här:

http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/dammsugare-och-stadning/handdammsugare/bosch-bks4003/143159.4718/

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

Tänk positivt, Marina! Bra motion. Skämtar

Jag kan nog inte ta in mattorna och allt annat som tvättades i går. Det regnar i dag.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

Fasen. Det går något skit. Har fått FYRA mail från Telia om att jag betalat samma faktura dubbelt.
Så vill dem att man ska logga in på länken i mailet. Tror dem att jag går på det??

_

Emo
0

#2 Någon nappar nog trots alla varningar. Så roligt med alla pengar man får tillbaka från alla ställen man aldrig har haft affärer med. Jag kan få tillbaka inte bara från Telia och Skattemyndigheten utan från Blocket och Visa också. Kanske var det några till, för inboxen innehåller ju mest skräp nuförtiden.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

anki1
0

Jag har fått ett par såna. Men det går inte att betala dubbelt. Jag vet. Och så är formulering o grammatik konstig. Jag har även "vunnit" på utländska lotterier som jag aldrig deltagit i. Ibland undrar man. Men det finns ju några som går på det.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
0

Jo du anki om man får tre/fyrastycken, innebär det då att man vunnit tre/fyra gånger summan?🤔

Jag tycker synd om alla som verkligen går på dessa bluffar.
Sedan har vi ju dem som ringer från Windows och säger att man har fel på sin dator och att de vill hjälpa en😡

_

Niwa
0

ja dem har ringt till mig flera ggr. självklart sätter jag mig vid datorn och gör som de säger……NOT jag har ju egen datasupport hemma vad ska en indier med kass engelska från andra sidan jordklotet kunna göra för mig 😇😃

Men herrjisses tänk om ni faktiskt har vunnit, klart ni måste klicka o se😇😉 chansen är ju mega stor att ni vunnit på ett spel ni aldrig varit med i 😛

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Marinas Mix
1

Sist de ringde så vräkte jag ur mig detta: "No, no my windows very clean, my dad was here yesterday and cleaned them"

Kan lova att de la på fortare än kvickt😂

_

anki1
0

Kul om man verkligen vunnit ett lotteri. Men först måste man ju delta. Chansen att vinna är försvinnande liten. Kostar mer än det smakar.

anki1
0

Nu har jag fått igen. Nu vill de att jag ska säkerhets uppdatera. För mitt kort har använts utom lands utan att jag var med. Ett stort HAHA. Mitt kort går inte utomlands inte ens på Ålandsbåten så det så. Den gubben går jag inte på. så var det nåt från Google med nåt omen "belöning" tror jag. skumt det med. båda har deletas och papperskorgen tömd.

Niwa
1

haha men nu får ni hålla tummarna för nu har jag faktiskt anmält mig i en riktig (phärlig) tävling. så detta mail om det kommer tänker jag klicka på 😃

fenix92
1

pärljaktstips: nylonstrumpa på dammsugarslangen

Marinas Mix
0

#11 vet det, men det hjälper inte mycket, när man inte har en damsugare ens🤐

Nu är jag på pärljakt i pärlhyllan och hittade en massa påsar med små goodiesar, som jag fick på PUSS2010. Dem hade jag glömt bort☺️
Nåväl blev lite julaftonskänsla över denna dag

_

Niwa
0

men jisses Marina 2010????

Marinas Mix
0

Japp. NOSTALGI. Mitt första PUSS, där jag lärde känna ommok. Tror det var enda PUSS, som jag verkligen pärlade på allvar i pärlsalen, senare har det ju mest blivit minglande och shoppande.

_

Niwa
1

ja det kan ju lätt bli sådant när man är så många med butiker i rummet bredvid 😃