Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 343 ggr
Marinas Mix
0

Lista något pärligt*

Jo just som rubriken antyder, så ska jag idag skriva en lista på saker och ting som jag behöver göra, för att överhuvudtaget få något gjort.

Så vad tror ni? Om jag skriver upp en fem/sex pärlsaker att göra och så kanske några andra trista sysslor. Vad blir gjort??

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Ha ha! Ja, jag hoppas att du tillåter dig att göra pärlsaker. Jag är sån att jag måste göra det andra först för att sen "få tillåtelse" att sätta mig. Vilket innebär att det blir alltför sällan.

Jag har just varit ute och fixat i stallet och laddar för att sätta igång och jobba. Inte så motiverande. Men det behöver ju göras. Har tänkt mig göra lite julkort sen.

Emo
0

Jag har en spännande bok här, så en del tid kommer nog att gå åt till den. Solen skiner, så då får jag nog gå ut och jobba något i trädgården. Kanske tar jag vara på det fina vädret och tvättar. Det behövs alltid.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
1

Och där hittade jag goodiebagen från Pärla i våras😃 Julafton kom visst tidigt i år

_

Marinas Mix
0

Och nu kom postis, med mera pärlor. Superduos i läckra färger från Fru Pärla.
Jo, jag har gjort en av de trista sakerna på listan med😃

_

Emo
0

Nu har jag läst ut den boken. Min nyaste dator har nyss kommit hem igen. Spännande att se vad som ändrats. Tvätten har tyvärr inte torkat än.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973