Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 717 ggr
Marinas Mix
0

Stormen Simone*

Här vart det spinnande värre igår kväll när stormen kom. Det kom ju HAGEL och sådan plinkande lockar ju kisse väldigt mycket, så där vart pip och skrik för hon ville ut och så hindrade elaka mamman henne🤓

NU ska jag få skjuts iväg så jag kan handla lite saker som jag behöver och sedan blir det väl bara att fortsätta pyssla på här hemma i lugn takt.

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
1

Vi röjer efter stormen. Ett grishus är helt sönder och kohuset vält och lite stolpar rasade…. Men alla djur lever och mår bra tack och lov!

Emo
0

Presenningen över poolen blåste upp, så det blir en del jobb i dag att få den på plats igen. Till våren får jag kanske tömma poolen, rengöra och sen fylla på igen. Det tar tid och kostar, men det är lite jämfört med hur många andra drabbats av stormen. Växthuset står kvar, träden står kvar, takpannorna ligger där de ska och enligt vad vi kan se nu är inget viktigare skadat.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Simone ställde visst till lite skada på huset.

_

ommok
0

Aj aj! Sån tur att du inte bor just där, det är nog inte så roligt att ha en plåt skrapande mot fönstret. Hoppas de hinner fixa det snart.

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Marinas Mix
0

Jo de var och fixadedet hela igår med skylift och det var ju först då jag fattade varifrån det gnisslande ljud jag hört hela dagen kom ifrån

_