Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 1391 ggr
Marinas Mix
0

Väderleksrapport och pärlor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad hittar ni på idag då?

Här ska det bli sådant här väder hela dagen

Då kan jag ju passa på att göra färdigt detta projekt som jag startade nu under mina datorfria dagar. Ska nog bli ett snyggt halsband tillslut om jag orkar hela vägen🤔

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Farwuq
0

God morgon på er alla.

Här i djupa södern har vi 13°C och mörkt.

🌛

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Emo
0

God morgon. Uppehållsväder, vått på marken, 13,3 grader varmt ute.
Snyggt halsband, Marina. Vilken teknik är det du använder?

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

CRAW heter tekniken Emo.

_

Marinas Mix
0

Sedan ska jag nog ta och gå igenom goodiebagen från PUSS, kan finnas någon trevlig liten rabattkod man kan utnyttja😃. Shoppingsugen, då regnet bara vräker ner ute

_

[JeanetteK]
0

God kväll go vänner!

Fint halsband Marina!

Idag har jag varit på heldagsretreat. Det har varit underbart och jag känner mig som en ny människa!

Marinas Mix
0

Passade på att ta en liten promenad tidigare på dagen, när det var uppehåll, men fy söran vad det blåste.
Tur att jag väger så mycket som jag gör annars hade jag nog blåst iväg långt😂

_

Farwuq
0

Vi hade sol och 16°C idag.

☀️

Tyvärr orkade jag inte att gå ut.

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Niwa
0

Ja jag tror faktiskt att jag hört talas om en rabattkod från PUSS, på någon av butikerna som var med på syfestivalen i helgen

Hälsa gärna på mig på Facebook.

ommok
0

Ja, det var Canvas som gav lite rabatt om man kom ihåg att ta med sig kortet som följde med i goodiebagen. 😃

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Marinas Mix
0

Var du där ommok??

Nej då jag är INTE ett dugg avundsjuk på alla som kunde gå och botanisera och shoppa pärlor där.
Nu ska jag ju trösta mig med pärlshopping via nätet😃

_

ommok
0

Ja, jag hade möjlighet att gå dit igår, så då kunde jag också utnyttja den där fina rabatten som Canvas hade. Det blev en bok då också, förutom pärlor, då priset ju blev lite bättre. Köpte Heather Kingsley-Heaths bok Albion Stich BookTwo, då det är ett för mig nytt sömnadssätt som jag gärna vill lära mig. Den ser spännande ut, så jag hoppas att jag kan lära mig lite nytt där. 🙂Annars blev det en del pärlor och läderband, kedja mm som sig bör. Och så köpte jag lite mer material till tennbroderi samt en bok om det, så jag kan lära mig lite nytt där med. Ska bli kul att göra fler armband, då ws-en på PUSS gav mersmak. Såå svårt var det ju inte, och utmaningar är alltid roligt! 😃

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Marinas Mix
1

Kikade på canvas sida idag. Sedan såg jag att rabatten gäller ända till 15/12;e, så då väntar jag lite med inköpen därifrån och använder de rabattkoder som går ut nu i oktober först.

Kollade också den där boken och tror att den nog kommer att hamna i min varukorg också😃

_