Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 960 ggr
Marinas Mix
0

Efter PUSS

Idag är det åter till vardagen och dess bestyr, efter två veckors semester. Blev ju inte så mycket gjort igår😊 Jo jag packade ju upp det sista ur resväskan och ställde undan den.

Blir tvättstuga på morgonen.

Så ska jag se om jag inte kan få till lite foton på vad som köptes/gjordes på PUSS och resten av semestern

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
0

De fotona vill vi gärna se.
I dag ska jag göra änglar till örhängen och enkla hängen. Tydligen var mina änglar mycket omtyckta i går, så nu gäller det att fylla på. Hinner jag så ska jag klä om en stol. Vovvans klor gör att även ett kraftigt möbeltyg visar sina begränsningar.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
0

Är mycket trött idag. Jag ska ha fika med mig på kören ikväll och det ekade i kylen nu på morgonen, så baka och handla får jag nog se till att göra.

Har fått hem maken som varit bortrest några dagar! ❤️Jag trivs bäst när min flock är samlad.

Marinas Mix
0

Färdig med tvättstugan och städat i byrålådorna i sovrummet, för att kunna plocka undan tvätten.
Nu ska jag ut och fixa nästa grej. Lampor till takfläkten i sovrummet. Köpte ju häromdagen, men lyckades ändå ta fel. Skulle ha sådana med liten sockel. Tycker inte om när det är nya förpackningar och alla är likadana😡

Nåväl jag får en promenad i allafall. Det är hyfsat väder ute.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[millieteresia]
0

Äntlien fått min nya dator. Oj va ja missat mycek😮