Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 912 ggr
Marinas Mix
2013-09-19 06:31
0

Planteringar

Idag ska jag kolla noga hur det står till med planteringarna på balkongen, en del kan behöva komma in på nätterna nu.

Sedan bör jag nog kolla lite i manualen för min "nya" telefon så jag lär mig hur den fungerar.

OCH ja de där kattinerna ska nu bli färdiga också, hoppas jag på. Fastnar alltid på momentet, sy fast kirschband. Skulle ju kunna hoppa över det, men då måste jag lossa hela  stången och trä på gardinen och sedan göra små hål på baksidan av tunneln, där de extra hållarna ska träs in, nej det är bättre med kirschband, lättare att plocka ner för tvätt.

Vad hittar ni på idag?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
2013-09-19 08:09
0

Jag har kastat några av tomatplantorna. Jag får nog kasta fler i dag. Tråkigt när tomaterna är så stora, men de såddes för sent och då blir det så. Sen har jag problem med mina tre jättestora physalisplantor. De kan flyttas in i det gamla huset, men sen?

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
2013-09-19 08:55
0

Jag är hundvakt till i morgon och damen i fråga har just kommit. Hon och Zero håller på att bekanta sig i hundgården. Husse har nyligen åkt och nu börjar lugnet lägga sig. De måste ju få chansen att lära känna varandra på egen hand och bestämma sina roller.

Sonen har åkt i väg på miniläger med skolan tills imorgon. Hoppas det inte blir alltför kallt i natt då de ska sova i tält.🥶

I övrigt har jag mycket som behöver göras, så det är bara att ta tag i denna dag!

moa88
2013-09-19 12:41
0

jag tog mig i kragen och städade ur kylskåpet, tomt blev det 😮, så blir väl att traska i stormen till affären senare 😉