Ny mobil
Nu tvättstuga, sedan vet inte. Kanske skulle ta mig för att få dit de där förbånkade kirschbanden på kattinerna, så jag kan stryka och hänga upp dem. Fastnar alltid på det momentet🙂
Så borde jag nog läsa på lite om min "nya" mobil. Den gamla har ju oåterkalleligen lagt av nu. Den tappar ju bara minnet hela tiden, så alla sms försvinner ju, när jag startar om den. Vet inte om det ens är någon idé att traska ner till butiken med den. Den har ju varit inne för samma sak två gånger tidigare😡 Så funkar den i typ ett halvår sedan är det kört igen.
Vad hittar ni på idag då?
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Du får visa kort sen hur det blir! 🙂
Sonen ska iväg på utfärd med skolan i morgon och sova i tält. Jag ska åka och handla lite proviant till det och se om jag hittar något liggunderlag. Vi hade flera stycken men jag hittar inget idag… Suck. Har inget minne av att jag packat upp dom efter flytten. Men det verkar konstigt om liggunderlagen ligger kvar i gamla huset och inget annat. 😂
Kanske man hittar något lite roligt (läs pärlor… ) till sig själv också… 😇
Jag är nästan klar med gästrummet i nya huset. Det är bara soffan, som ska flyttas fram och dammsugas. Sen är det rummet storstädat.
I går upptäckte jag att jag hade en hel del ospelat i ett roligt datorspel, så jag tar mig nog tid till det i dag.
I eftermiddag kommer bokbussen.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ja du Jeanette, ibland glömmer man något i en flytt. När jag flyttade från Södertälje 2001 upptäckte jag senare att jag hade glömt brödrosten. Av alla idiotiska tilltag hade jag ställt tillbaka den i skåpet EFTER att jag skurat ur skåpet.
Sedan dess har jag inte haft någon brödrost och faktiskt heller inte saknat prylen😂
Hoppas du hittar liggunderlägg och förståss lite pärlor till dig själv.
Jo jag ska fixa "Kattinerna" men det får bli när jag är färdig med tvättstugan.
Kisse måste vaktas när strykbrädan är framme, eftersom hon gärna studsar upp på den. Vill inte vara med om ett tassbrott till som det i slutet av förra året.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_