Pärlpyssel iFokus

Pärlpyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 710 ggr
Marinas Mix
0

God Morgon 7/9

Idag står det allmänt pyssel på listan. Tänkte se vad skojiga saker jag kan hitta i några kartonger.
Ni vet när det blir haststädning, ja då åker allt ner i kartonger, med tanken att sedan ta en kartong i taget och sortera upp när jag får mera tid över😃. Bara det att den där tiden aldrig verkar infinna sig ordentligt.
Har ett par kartonger ute i förrådet, som stått där sedan jag flyttade in här 2009. Kanske kan jag hitta gångjärnen till vitrinskåpsdörrarna till Billyhyllan i någon av dem🤔😂

Vad hittar ni på idag då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[JeanetteK]
0

Idag är det stor loppis nere på stan! Det ska bli kul. Älskar loppis! 😃

Gårdagskvällen satt vi fyra timmar på akuten efter att maken blev sargad av galten i benet. Några stygn, stelkrampspruta och antibiotikadropp blev det. Vi var även kvällens höjdpunkt så det var många sköterskor som kom och kikade! 😂Vill tillägga att det inte var bett av aggression utan mer en släng med huvudet så ena beten kördes in.

Sonen sov borta igår så vi hade planerat en skön kväll i soffan bara vi två. Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.😉

Emo
0

#1 Tråkig händelse, men väl att det var otur och inte aggessivitet.

Här får städas både inne och ute. Jag har tvättat och strukit en hel del små prydnadsdukar, så nu ska de på plats och prydnadssakerna på dem.

Det blir nog förberedelse till en del billiga örhängen. Det går snabbt att göra sådana, som jag visat i örhängestråden.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Farwuq
0

God eftermiddag, hoppas ni har sol både ute och inne.

☀️

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland