Godmorgon 22/8
Tidig start här idag. Har lite baktankar just nu. Ett par surdegsbröd, med valnötter och solrosfrön ska strax ställas in i ugnen.
Sedan funderar jag på om jag ska dra ner på Panduro och köpa mer örkrokar till produktionen.
Tyckte ju att jag hade laddat upp rejält med örkrokar från ett par leverantörer, men den jag hade beställt mest av, ja där saknades en förpackning och den som jag fick var riktigt dålig kvalitet på de bara gick sönder när jag öppnade öglan för att hänga dit en pärla🤓
Reklamation är gjord, men frågan är om jag hinner få nya innan helgens event.
Vädret ska väl bli ganska hyffsat, för pyssel.
Ska även försöka hinna med att koka lite god kräm också🤤
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Draken har hittat till jobbet.
🙂🍸
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag har hunnit lägga ut den animerade giffen till DesK på en massa ställen här på iFokus. Kan just undra hur många som klickar på den.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
👍
Tumme upp Emo.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Snyggt animerat Emo👍
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Snyggt Emo!
Här är det lite segt idag. Ska iväg på ett möte på förmiddagen. Sen ska jag sätta mig och sortera lite här. Idag har ingen av oss planer för kvällen och det är helt underbart! 🙂Gillar såna kvällar.
minm mindfulness/meditationsgrupp skulle ha picknink i dag men det har regnat så nu kanske det blir picknick på altanen hemma hos en av tjejerna i stället.
Sliter på med mitt senaste pärlprojekt, kan säga att jag aldrig gjort slut på så mycket Fireline/tråd någonsin på ett och samma projekt. jag hade en helt ny rulle när jag började och nu ser jag själva rullen den är upplindad på 🤪🤔 inte nog med det så valde jag en färg som huvudfärg till broderiet som inte verkar gå att få tag på i rätt stl i sverige och jag är osäker på att de räcker😕 😭
jaja jag får fortsätta leta.
ha en bra dag allihopa
Hälsa gärna på mig på Facebook.